Kods | IV0566 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Komunikācija un darījumu sarunas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rita Greitāne, Katerina Čerņavska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss veidots tā, lai, analizējot publiskās komunikācijas piemērus, parādītu publiskās komunikācijas nozīmi uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā un mērķu sasniegšanā Latvijā. Attīstītu darījuma sarunu vešanas prasmes, izmantojot situācijai atbilstošu darījumu sarunu stratēģiju un taktiku. Kursa uzdevums ir sniegt ieskatu ar publisko komunikāciju un darījumu sarunām saistītajās problēmās un iepazīstināt ar mūsdienīgu pieeju publiskajai komunikācijai un darījumu sarunām raksturīgu problēmu risināšanā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis un uzdevumi: veidot izpratni par publiskās komunikācijas jēdzienu, principiem un to nozīmi biznesa vidē, publiskās komunikācijas ētiskajiem aspektiem; - attīstīt publiskās komunikācijas prasmes; - veidot praktiskās iemaņas publiskās komunikācijas veidošanā un problēmu risināšanā, izprotot mediju vidi; - iegūt zināšanas par publisko komunikāciju, tās izmantošanu uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā; veidot izpratni par darījumu sarunu procesu, darījumu sarunu stratēģijām un taktikām; attīstīt prasmes darījumu sarunu vešanā gan no pircēja, gan pārdevēja pozīcijām, veidot praktiskas iemaņas atbilstošu darījuma sarunu stratēģiju izvēlē un taktikas īstenošanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot publiskās komunikācijas nozīmi organizācijas tēla veidošanā - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs. Izprot organizācijas vadītāja lomu organizācijas tēla veidošanā - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs Izprot ētikas jautājumus publiskajā komunikācijā - situāciju analīze, diskusijas, eksāmena darbs Spēj sagatavot prezentāciju un to publiski prezentēt, izmantojot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju - publiska prezentēšana Spēj pielietot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju publiskajā komunikācijā - publiska uzstāšanās Spēj sagatavot preses relīzi un komunicēt digitālajos medijos, ievērojot publiskās komunikācijas pamatprincipus un organizācijas intereses - praktiskais darbs Spēj veidot un uzturēt neformālu sarunu - publiska uzstāšanās. izprot darījumu sarunu specifiku, spēj vadīt pārrunas gan no iepircēja, gan pārdevēja pozīcijām - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, diskusijas, eksāmena darbs izprot un spēj lietot situācijai atbilstošu darījuma sarunu taktiku - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs izprot un spēj lietot dažādas darījumu sarunu stratēģijas atbilstoši situācijai un organizācijas interesēm - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie un patstāvīgie darbi, situāciju analīze, pārbaudes darbi, dalība diskusijās, publiska uzstāšanās, prezentācijas - 60%
Eksāmena darbs - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Studiju kursa sekmīgai īstenošanai vēlamas priekšzināšanas tirgzinībās, uzņēmuma vadībā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|