IV0566 Komunikācija un darījumu sarunas

Kods IV0566
Nosaukums Komunikācija un darījumu sarunas
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Rita Greitāne, Katerina Čerņavska
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss veidots tā, lai, analizējot publiskās komunikācijas piemērus, parādītu publiskās komunikācijas nozīmi uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā un mērķu sasniegšanā Latvijā. Attīstītu darījuma sarunu vešanas prasmes, izmantojot situācijai atbilstošu darījumu sarunu stratēģiju un taktiku. Kursa uzdevums ir sniegt ieskatu ar publisko komunikāciju un darījumu sarunām saistītajās problēmās un iepazīstināt ar mūsdienīgu pieeju publiskajai komunikācijai un darījumu sarunām raksturīgu problēmu risināšanā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievadnodarbība, studiju kursa mērķis un sasniedzamie rezultāti. Publiskā komunikācija organizācijas tēla veidošanā 2 4 2 8
Uzņēmuma/organizācijas vadītājs kā uzņēmuma tēla komponente 4 4 2 8
Publiskās komunikācijas ētika 4 4 2 8
Prezentāciju sagatavošanas pamatprincipi 4 8 2 8
Publiskās runas/intervijas pamatprincipi 4 8 2 12
Jautājumi un pārliecinoša argumentācija publiskajā komunikācijā 4 8 2 8
Ziņojuma sagatavošana medijiem 4 8 2 8
Publiskā komunikācija digitālajos medijos 4 8 2 8
Neformāla saruna kā publiskās komunikācijas komponente 4 8 2 8
Darījumu sarunu posmi 6 10 2 16
Darījumu sarunu stratēģijas 12 12 6 18
Darījumu sarunu taktikas 12 14 6 18
Kopā: 64 96 32 128
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis un uzdevumi: veidot izpratni par publiskās komunikācijas jēdzienu, principiem un to nozīmi biznesa vidē, publiskās komunikācijas ētiskajiem aspektiem; - attīstīt publiskās komunikācijas prasmes; - veidot praktiskās iemaņas publiskās komunikācijas veidošanā un problēmu risināšanā, izprotot mediju vidi; - iegūt zināšanas par publisko komunikāciju, tās izmantošanu uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā; veidot izpratni par darījumu sarunu procesu, darījumu sarunu stratēģijām un taktikām; attīstīt prasmes darījumu sarunu vešanā gan no pircēja, gan pārdevēja pozīcijām, veidot praktiskas iemaņas atbilstošu darījuma sarunu stratēģiju izvēlē un taktikas īstenošanā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot publiskās komunikācijas nozīmi organizācijas tēla veidošanā - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs.
Izprot organizācijas vadītāja lomu organizācijas tēla veidošanā - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs
Izprot ētikas jautājumus publiskajā komunikācijā - situāciju analīze, diskusijas, eksāmena darbs
Spēj sagatavot prezentāciju un to publiski prezentēt, izmantojot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju - publiska prezentēšana
Spēj pielietot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju publiskajā komunikācijā - publiska uzstāšanās
Spēj sagatavot preses relīzi un komunicēt digitālajos medijos, ievērojot publiskās komunikācijas pamatprincipus un organizācijas intereses - praktiskais darbs
Spēj veidot un uzturēt neformālu sarunu - publiska uzstāšanās.
izprot darījumu sarunu specifiku, spēj vadīt pārrunas gan no iepircēja, gan pārdevēja pozīcijām - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, diskusijas, eksāmena darbs
izprot un spēj lietot situācijai atbilstošu darījuma sarunu taktiku - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs
izprot un spēj lietot dažādas darījumu sarunu stratēģijas atbilstoši situācijai un organizācijas interesēm - situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā, pārbaudes darbs, diskusijas, eksāmena darbs
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskie un patstāvīgie darbi, situāciju analīze, pārbaudes darbi, dalība diskusijās, publiska uzstāšanās, prezentācijas - 60%
Eksāmena darbs - 40%
 
Priekšzināšanas Studiju kursa sekmīgai īstenošanai vēlamas priekšzināšanas tirgzinībās, uzņēmuma vadībā.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]