Kods | IV0513 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zināšanu vadība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Zināšanas ir viens no pamatresursiem uzņēmuma inovatīvās darbības nodrošināšanā. Mācību priekšmeta programma ir orientēta uz zināšanu vadības procesu analīzi, plānošanu, īstenošanu, vadīšanu un kontroli uzņēmējdarbībā. Mācību priekšmetā tiek aplūkoti šādi jēdzieni un to savstarpējās sakarības: informācija, dati, zināšanas, zināšanu vadība, zināšanu pārvaldība, procesi, konkurētspējīgās priekšrocības, resursi utt. Mācību priekšmets sniedz ieskatu nepārtrauktas, ātras un visos līmeņos sabalansētas attīstības zināšanu vadīšanas pamatprincipos. Īpaša nozīme tiek veltīta uzņēmuma vadības procesiem un zināšanu vadības lomai tajā, kā arī informācijas tehnoloģiju pielietojumam un nozīmei zināšanu vadības praksē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas zināšanu vadības jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba situācijās, un profesionālajā attīstībā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studentu prasmi noteikt un analizēt un diskutēt par dažādām zināšanu vadības problēmsituācijām. Attīstīt studējošo kompetences atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus zināšanu vadībā, izvēlēties no tiem problēmsituācijas risināšanai atbilstošākos un pielietot tos praksē. Veicināt vispārējo prasmju attīstību un prasmi prezentēt individuālās idejas grupā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus risinājumus zināšanu vadības jomā. - Praktiskie darbi nodarbībās. Spēj pretstatīt, salīdzināt, izvērtēt, apšaubīt, kritizēt dažādus rādītājus zināšanu vadības jomā uzņēmumā. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Testi ar teorētiskiem un praktiskiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu. Spēj projektēt zināsānu vadības kartes, integrējot un kombinējot teorētiskās un prakstiskās zināšanas. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav prasību | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|