Kods | DE0629 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Elektroiekārtu diagnostikas matemātiskas metodes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Enerģētika un elektrotehnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Andrejs Podgornovs, Kārlis Gulbis, Jānis Mārks | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek apgūtas lieljaudas transformatoru, rotējošo elektromašīnu izolācijas konstrukcijas un materiāli. Studiju kursa ietvaros studenti iegūst prasmes definēt problēmu, novērtēt sākuma datus, izvēlēties piemērotu skaitliskās risināšanas metodi un izdarīt secinājumus par iegūto rezultātu precizitāti, kā arī prasmes ar skaitliskām metodēm īstenot aprēķinus, ar kuru palīdzību uzlabot procesu vadību un veikt dažādu pārejas procesu analīzi.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir iepazīstināt studējošos ar uzdevumu skaitliskās risināšanas metodēm un to īpatnībām, risinot uzdevumus elektrotehnikas nozarē; sniegt padziļinātas zināšanas un izpratni par elektrofizikālajiem procesiem dielektriķos, elektroiekārtu izolāciju un tās defektu veidiem, elektroiekārtu ekspluatācijas stratēģiju veidiem. Studiju kursa uzdevums ir iemācīt praktiski pielietot dažādu uzdevumu skaitliskās risināšanas algoritmus datorprogrammā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot novērtēt sākuma datus, izvēlēties piemērotu skaitliskās risināšanas metodi un izdarīt secinājumus par iegūto rezultātu precizitāti. - Teorētiskie testi, izpildīto praktisko darbu novērtējums. Spēj atrisināt parasto diferenciālvienādojumu ar skaitlisko metodi. - Eksāmens, izpildīto praktisko darbu novērtējums. Prot praktiski risināt elektrotehnikas uzdevumus ar skaitliskām metodēm. - Eksāmens, izpildīto praktisko darbu novērtējums. Prot kombinēt risinājuma metodes, lai iegūtu optimālu risinājumu. - Eksāmens, izpildīto praktisko darbu novērtējums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Teorētiskais tests - 15%
Praktiskais darbs - 20% Praktiskā darba prezentācija - 15% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas teorētiskajā elektrotehnikā, lauka teorijā, elektriskajos tīklos, elektriskajās mašīnās un transformatoros un citās elektroenerģētikas bāzes disciplīnās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|