Kods | AD0135 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Reģionālās ainavas arhitektūra | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Treija, Ieva Miķelsone, Alisa Koroļova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Ainavu arhitektūra-telpiskās vides pilnveidošana.Ainavas,arhitektūras un mākslas mijiedarbība. Ainavu arhitektūras vēsture, attīstības koncepcijas saistība ar citām zinātnēm, tipoloģija, kompozīcijas pamatelementi, pilsētu telpiskās vides apzaļumošanas sistēmas, vides darba drošība, dārzi un parki pilsētu un lauku apdzīvoto vietu arhitektoniski telpiskajā struktūrā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt zināšanas par reģionālās ainavas arhitektūras attīstības vēsturi, mūsdienu pamatnostādnēm un attīstības tendencēm. ainavu arhitektūrā. Iepazīstināt ar ainavas ekologu, dārzu-parku mākslas vēsturisko attīstību, dendroloģijas pamatiem un ainavu kompozīcijas pamatlikumiem, kā arī ar augu valsts dekoratīvajām un bioloģiskajām īpašībām., izprast ainavu arhitektūras būtību. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj praktiski strādāt ar dažādiem informācijas avotiem un normatīvo bāzi. - Praktiskais darbs. Spēj orientēties dārzu-parku mākslas vēsturiskajā attīstībā, ainavu tipoloģijā un ekoloģijā. - Semināra diskusijas. Spēj analizēt, ainavas, arhitektūras un mākslas mijiedarbību, izstrādāt projektus ainavas arhitektūrā. - Individuāls praktiskais darbs.Eksāmens. Spēj prezentēt individuāli izstrādātu darbu. - Praktiskā darba prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Regulāra darbu iesniegšana. Patstavīgie darbi/majas darbi - 20%
Studiju projekta risinājumu oriģinalitāte, novitāte - 30% Studiju projekta grafiska kvalitate, atbilstība uzdevuma prasībām - 30% Semestra projekta prezentācija - eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Apgūta bakalaura studiju programma. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|