Kods | AD0129 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Integrēta pilsētvides projektēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Treija, Egons Bērziņš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz zināšanas par pilsētvides projektēšanas likumsakarībām, principiem un plānošanas instrumentiem, ka arī attīsta prasmes veidot integrētu un ilgtspējīgu urbano teritoriju.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Izprast telpiskās vides attīstības procesus, analizēt telpiskās vides situāciju ilgtspējības aspektā. Izprast telpiskās vides ilgtspējīgas plānošanas pamatnostādnes. veikt dzīves vides kvalitātes novērtēšanu. Orientēties ilgtspējīgas dzīves vides plānošanas pamatprincipos, izstrādātajās koncepcijās un telpiskās vides veidošanas politiskajos dokumentos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja izstrādāt augstvērtīgu pilsētvides risinājumu - Studiju projekts Spēja izprast telpiskās vides veidošanas mērogu mijiedarbību un daudzveidīgas vides veidošanas nosacījumus - Seminārs, studiju projekts Spēja patstāvīgi veikt attīstāmās teritorijas telpiskās vides kvalitātes novērtējumu un ietekmes faktoru analīzi - Seminārs Prasme veikt teritorijas attīstības scenāriju argumentētu salīdzinošo analīzi - Seminārs, studiju projekts Prasme profesionālā diskusijā argumentēti prezentēt darba risinājumus - Projekta prezentācija |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Regulāra darbu iesniegšana. Patstavīgie darbi/majas darbi - 20%
Studiju projekta risinājumu oriģinalitāte, novitāte - 30% Studiju projekta grafiska kvalitate, atbilstība uzdevuma prasībām - 30% Semestra projekta prezentācija - eksāmens - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura programmas laikā iegūtās zināšanas obligātajos un specializējošajos priekšmetos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|