Kods | AD0125 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ilgtspējīga pilsētu attīstība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Treija, Māra Liepa-Zemeša | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mācību priekšmetā "Ilgtspējīga pilsētu attīstība" tiek aplūkots mūsdienu uzbanizācijas fenomens un tā izpausmes gan globālā, gan lokālā kontekstā. Nodarbībās tiek iztirzāti pilsētu veidošanos ietekmējošie faktori un attīstības tendences,kā arī analizēti pilsētplānošanas procesa būtiskākie principi un konsekvences.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Izprast telpiskās vides attīstības procesus, analizēt telpiskās vides situāciju ilgtspējības aspektā. Izprast telpiskās vides ilgtspējīgas plānošanas pamatnostādnes. veikt dzīves vides kvalitātes novērtēšanu. Orientēties ilgtspējīgas dzīves vides plānošanas pamatprincipos, izstrādātajās koncepcijās un telpiskās vides veidošanas politiskajos dokumentos. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja izprast urbānās vides pamatproblēmas
- Semināri, referāts Spēja izprast urbānās vides attīstības scenārijus un to sekas - Referāts Spēja veikt konkrētas telpiskās vides apsekojumu un analīzi - Referāts |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
- 20%
- 10% - 20% - 30% - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura programmas laikā iegūtās zināšanas obligātajos un specializējošajos priekšmetos | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|