DA7206 Farmaceitiskais mārketings

Kods DA7206
Nosaukums Farmaceitiskais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Otrā līmeņa profesionālā augstākā, Profesionālais
Tematiskā joma Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija
Struktūrvienība Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Mācībspēks Inese Mieriņa
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss tiek īstenots Rīgas Stradiņa universitāte. Studiju kursa vadītājs – Dins Šmits..
Studiju kursā uzmanība tiek vērsta uz farmācijas mārketinga procesiem, tā komponentēm un atbilstošas terminoloģijas pielietojumu..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Mārketinga definīcija. Mārketinga ietvars. Biznesa modelis farmācijā. Mārketinga process un tā daļas. Mārketinga karte. 2 2 0 0
Mārketinga definīcija. Mārketinga ietvars. Biznesa modelis farmācijā. Mārketinga process un tā daļas. Mārketinga karte. Praktiskā nodarbība. 1 2 0 0
Farmaceitiskā mārketinga specifika. Farmaceitiskā mārketinga tiesiskais un ētiskais regulējums. Mārketinga karte: izpratne par klientu, situācijas novērtējums. 3 3 0 0
Farmaceitiskā mārketinga specifika. Farmaceitiskā mārketinga tiesiskais un ētiskais regulējums. Mārketinga karte: izpratne par klientu, situācijas novērtējums. Praktiskā nodarbība. 1 6 0 0
Reklāma farmācijā. SVID analīze. Problēmas/situācijas definīcijas metodika. Problēmas/situācijas iemeslu analīze. Ishikawa diagramma. RACI procesa karte. 3 3 0 0
Reklāma farmācijā. SVID analīze. Problēmas/situācijas definīcijas metodika. Problēmas/situācijas iemeslu analīze. Ishikawa diagramma. RACI procesa karte. Praktiskā nodarbība. 2 4 0 0
Mārketinga karte. Stratēģiskās izvēles: 1. Vīzija un dzīves cikla plāns; 2. Pozicionēšana un vērtības piedāvājumi; 3. Stratēģijas; 4. Radošā platforma. 3 3 0 0
Mārketinga karte. Stratēģiskās izvēles: 1. Vīzija un dzīves cikla plāns; 2. Pozicionēšana un vērtības piedāvājumi; 3. Stratēģijas; 4. Radošā platforma. Praktiskā nodarbība. 2 4 0 0
Mārketinga karte. Operatīvā plānošana un sagatavošanās: 1. Daudzkanālu kampaņas izstrāde & plānošana; 2. Kampaņas pielāgošana/klientu gatavības izvērtējums. Kano analīze. Efektīvas sanāksmes vadība. 3 3 0 0
Mārketinga karte. Operatīvā plānošana un sagatavošanās. Kano analīze. Efektīvas sanāksmes vadības rīki. Praktiskā nodarbība. 2 4 0 0
Mārketinga karte. Daudzkanālu kampaņas izstrāde un plānošana. Kampaņas pielāgošana un klientu gatavības izvērtējums. Aktīvā klausīšanās: principi un tehnika. 4 4 0 0
Mārketinga karte. Daudzkanālu kampaņas izstrāde un plānošana. Kampaņas pielāgošana un klientu gatavības izvērtējums. Aktīvā klausīšanās: principi un tehnika. Praktiskā nodarbība. 2 4 0 0
Mārketinga karte. Izpilde, mērījumi un uzlabojumi. Projekta plānošana un uzraudzība. Principi un darba rīki. 2 2 0 0
Mārketinga karte. Izpilde, mērījumi un uzlabojumi. Projekta plānošana un uzraudzība. Principi un darba rīki. Praktiskā nodarbība. 2 4 0 0
Kopā: 32 48 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veicināt izpratnes veidošanos par mārketinga lomu farmaceitiskajā industrijā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot mārketinga jēdzienu un pielietoto terminoloģiju. Pārzina farmaceitiskā mārketinga galvenos uzdevumus. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: lieto korekti mārketinga jēdzienu un nozares terminoloģiju. Spēj definēt farmaceitiskā mārketinga galvenos uzdevumus.
Spēj veikt mārketinga situācijas analīzi. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: veic mārketinga situācijas analīzi un izdara secinājumus.
Izprot zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanu, organizēšanu un uzraudzību, tai skaitā noteikumus par zāļu tirgvedību un komunicē ar mērķauditoriju. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: izskaidro zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanu, organizēšanu un uzraudzību.
Spēj aprakstīt tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un piedalīties stratēģijas izstrādē. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: apraksta tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un sagatavo mārketinga stratēģiju.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Eksāmens - 100%
 
Priekšzināšanas Farmaceita izglītība.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 19.2 12.8 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]