Kods | PA0415 | ||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pārdošanas prasme un starpkultūru saskarsme | ||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ingars Eriņš | ||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ir iekļauts kopīgā studiju programmā "Finanšu pārvaldības informācijas sistēmas". Šo studiju kursu īsteno partneraugstskola - Banku augstskola.. Kurss sniedz zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas savas un citu kultūru izzināšanai, veido padziļinātu izpratni par starpkultūru saskarsmes nepieciešamību, būtību un barjerām starptautiskā biznesa kontekstā, kā arī attīsta spēju analizēt, izprast un paredzēt uzvedību un rīcību reālās situācijās starptautiskā biznesa vidē, attīsta prasmes, kā sagatavoties sarunām ar klientu, kā valdīt visdažādākās sarunu situācijas, kā labāk veikt produktu vai pakalpojumu prezentāciju un kādus komunikāciju paņēmienus pielietot, lai atrastu pareizu risinājumu sarunās ar klientu.. |
||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Identificēt, analizēt un novērtēt dažādu kultūru vērtības un to ietekmi uz starpkultūru saskarsmi , lietišķo attiecību veidošanu. Izprast un paredzēt citu kultūru uzvedību, rīcību lietišķās situācijās un attīstīt starpkultūru pielāgošanās rīcības un sadarbības stratēģijas, strādājot internacionālā- multikulturālā vidē. Izprast savas kultūras vērtības un to ietekmi uz starpkultūru saskarsmi un lietišķo attiecību veidošanu. Prasmes profesionāli vadīt pārdošanas sarunas un argumentēti strādāt ar klienta iebildumiem. Prasme atrast pieņemamu problēmu risinājumu visiem sarunu partneriem. | ||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Identificēt, analizēt un novērtēt dažādu kultūru vērtības un to ietekmi uz starpkultūru saskarsmi , lietišķo attiecību veidošanu. - Rakstveida individuāls darbs, grupas darbs auditorijā, simulāciju spēles, rakstiskais eksāmens Izprast un paredzēt citu kultūru uzvedību, rīcību lietišķās situācijās un attīstīt starpkultūru pielāgošanās rīcības un sadarbības stratēģijas, strādājot internacionālā- multikulturālā vidē. - Rakstveida individuāls darbs, grupas darbs auditorijā, simulāciju spēles, rakstiskais eksāmens Izprast savas kultūras vērtības un to ietekmi uz starpkultūru saskarsmi un lietišķo attiecību veidošanu. - Rakstveida individuāls darbs, grupas darbs auditorijā, simulāciju spēles Prasmes profesionāli vadīt pārdošanas sarunas un argumentēti strādāt ar klienta iebildumiem. - Rakstveida individuāls darbs, grupas darbs auditorijā, simulāciju spēles, rakstiskais eksāmens Prasme atrast pieņemamu problēmu risinājumu visiem sarunu partneriem. - Grupas darba prezentācija, grupas darbs auditorijā, simulāciju spēles, rakstiskais eksāmens |
||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstiska patstāvīga darba sagatavošana - 40%
Mutiskas prezentācijas sagatavošana - 40% Rakstiskais eksāmens kursa noslēgumā - 20% |
||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Finanšu sistēmas organizācija. Lietišķā angļu/vācu valoda. | ||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|