Kods | AD0100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Šūšanas uzņēmumu tehnoloģiskās iekārtas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Tekstilmateriālu tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Uģis Briedis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā studenti tiek iepazīstināti ar šūšanas uzņēmumu tehnoloģiskajām iekārtām - rūpnieciskajām šujmašīnām un šūšanas pusautomātiem / automātiem, drānas mērīšanas / brāķēšanas iekārtām, drānas klāšanas un piegriešanas iekārtām, drānas apdrukas iekārtām, kā arī ar izstrādājuma beigu apdares - higrotermiskās apstrādes iekārtām - to uzbūvi, darbības principiem un pielietojumu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studija kursa mērķis ir sniegt zināšanas par šūšanas uzņēmuma tehnoloģiskām iekārtām, to uzbūves īpatnībām, darbības principiem un apkalpošanu. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt studentus ar šūšanas uzņēmumu tehnoloģiskajām iekārtām: rūpnieciskajām šujmašīnām un šūšanas pusautomātiem / automātiem, drānas mērīšanas / brāķēšanas iekārtām, drānas klāšanas un piegriešanas iekārtām, drānas apdrukas iekārtām, kā arī ar izstrādājuma beigu apdares - higrotermiskās apstrādes iekārtām, to darbību un pielietojumu. 2. Sniegt zināšanas par iekārtu izmantošanu dažādas jaudas ražotnēs. 3. Sniegt prasmes pielietot teorētiskās zināšanas konkrētu uzdevumu nostādnes formulēšanai un risināšanai, izvēloties atbilstošas šūšanas uzņēmumu tehnoloģiskās iekārtas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina šūšanas uzņēmumu tehnoloģisko iekārtu iedalījumu. - Atbildes uz eksāmena jautājumiem.
Kritēriji: šūšanas uzņēmuma tehnoloģisko iekārtu pārzināšana. Eksāmenu atbilžu vērtējums (atzīme). Pārzina šujmašīnu darba procesus, darbības principus un galvenos mehānismus un instrumentus. - Laboratorijas darbu izpilde, aizstāvēšana un atbildes uz eksāmena jautājumiem. Kritēriji: šujmašīnu darba procesu, darbības principu un galveno mehānismu un instrumentu pārzināšana. Laboratorijas darbu izpildes un eksāmenu atbilžu vērtējums (atzīme). Pārzina drānas mērīšanas un brāķēšanas iekārtu darba procesus, darbības principus un pielietojumu. - Laboratorijas darbu izpilde, aizstāvēšana un atbildes uz eksāmena jautājumiem. Kritēriji: drānas mērīšanas un brāķēšanas darba procesu, darbības principu un galveno mehānismu un pielietojuma pārzināšana. Laboratorijas darbu izpildes un eksāmenu atbilžu vērtējums (atzīme). Pārzina klāšanas un piegriešanas iekārtu darba procesus, darbības principus un pielietojumu. - Laboratorijas darbu izpilde, aizstāvēšana un atbildes uz eksāmena jautājumiem. Kritēriji: klāšanas un piegriešanas iekārtu darba procesu, darbības principu un pielietojuma pārzināšana. Laboratorijas darbu izpildes un eksāmenu atbilžu vērtējums (atzīme). Pārzina higro-termiskās apstrādes iekārtu darba procesus, darbības principus un pielietojumu. - Laboratorijas darbu izpilde, aizstāvēšana un atbildes uz eksāmena jautājumiem. Kritēriji: higro-termiskās apstrādes iekārtu darba procesu, darbības principu un pielietojuma pārzināšana. Laboratorijas darbu izpildes un eksāmenu atbilžu vērtējums (atzīme). Spēj veikt tehnoloģisko iekārtu izvēli konkrētai šūšanas ražotnei. - Atbildes uz eksāmena jautājumiem. Kritēriji: spēja veikt tehnoloģisko iekārtu izvēli konkrētai šūšanas ražotnei. Eksāmenu atbilžu vērtējums (atzīme). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens - 50%
Laboratorijas darbi un to aizstāvēšana - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nozares mašīnzinības. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|