Kods | DE0543 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pastiprināts gramatikas kurss | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Tatjana Smirnova, Oksana Ivanova, Inese Kočote, Alīna Vagele-Kricina, Irina Makarova, Diāna Rūpniece | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Augstākā līmeņa angļu valodas gramatikas kurss, kas paredzēts studentiem kā kompetentiem valodas pakalpojumu sniedzējiem un efektīviem komunikatoriem globālajā vidē. Angļu valodas gramatikas zināšanas tiek iegūtas, vispusīgi apgūstot teoriju un veicot plašus praktiskus uzdevumus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: attīstīt studentu augstākā līmeņa angļu valodas gramatikas prasmes, lai viņi varētu efektīvi pielietot tās rakstveida un mutvārdu runā. Studiju kursa uzdevumi: 1) attīstīt studenta esošās zināšanas un prasmes līdz augstākajam līmenim; 2) sniegt teorētiskās zināšanas praktiskajā angļu valodas gramatikā, lai students varētu pieņemt pārdomātus lēmumus par efektīvu valodas lietošanu, apzinoties gramatikas nozīmi vispārējā valodas prasmē; 3) papildināt studentu svarīgāko gramatikas jēdzienu krājumu, lai viņi tos varētu atbilstoši izmantot metalingvistisko jautājumu apspriešanā. Studiju kursa uzdevumi: 1) attīstīt studenta esošās zināšanas un prasmes līdz augstākajam līmenim; 2) sniegt teorētiskās zināšanas praktiskajā angļu valodas gramatikā, lai students varētu pieņemt pārdomātus lēmumus par efektīvu valodas lietošanu, apzinoties gramatikas nozīmi vispārējā valodas prasmē; 3) papildināt studentu svarīgāko gramatikas jēdzienu krājumu, lai viņi tos varētu atbilstoši izmantot metalingvistisko jautājumu apspriešanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj atpazīt un praktiski realizēt konkrēto gramatikas likumu teorētisko saturu mutvārdu un rakstveida runā. - Praktiskie uzdevumi, 3 kontroldarbi semestrī, eksāmens. Spēj formulēt, salīdzināt un klasificēt svarīgākos gramatikas jēdzienus, atbilstoši tos lietot apspriežot metalingvistiskus jautājumus. - Praktiskie uzdevumi, 3 kontroldarbi semestrī, eksāmens. Spēj patstāvīgi novērtēt praktiskās gramatikas apgūtās zināšanas un prasmes, tostarp analizējot un atrisinot esošās gramatikas grūtības. - Praktiskie uzdevumi, 3 kontroldarbi semestrī, eksāmens. Spēj pieņemt pārdomātus lēmumus par efektīvu valodas lietošanu, apzinoties gramatikas nozīmi vispārējā valodas prasmē. - Praktiskie uzdevumi, 3 kontroldarbi semestrī, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās - 10%
Kontroldarbi - 20% Praktiskie uzdevumi - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valodas zināšanas B2 līmenī saskaņā ar EKPVA. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|