Kods | DE0539 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Runas un klausīšanās prasmju attīstīšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Diāna Rūpniece, Oksana Ivanova, Inese Kočote, Jūlija Kučerova, Tatjana Kelebeka, Edvards Gabarajevs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Runas, lasīšanas, audiēšanas prasmju pilnveidošana. Tiek izmantotas situatīvi komunikatīvas, pseido-profesionālas un profesionālas situācijas komunikācijas un klausīšanās prasmju pilnveidošana angļu valodā. Ir noteikts apgūstamo darbību saturs mutveida un rakstveida runā, audiēšanā. Apspriežamās tēmas: profesionālas, zinātniski populāras, sociāli ekonomiskas, zinātniski tehniskas. Praktiskās nodarbības , izmantojot dažādus testus, komunikatīvi situatīvus uzdevumus, pāru/grupu darbu, diskusijas, patstāvīgo lasīšanu, denotatīvos grafus(teksta loģiskas shēmas), prāta vētru (brainstorming) u.c.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis: angļu valodas efektīvas komunikācijas un audiēšanas prasmes apguve saistībā ar tehnisko tulku referentu studiju programmu. Studiju priekšmeta uzdevumi: 1. attīstīt komunikācijas prasmes izmantojot zinātniski populāru, sociāli ekonomisku un zinātniski – tehnisko tematiku; 2. paplašināt augstfrekvences, noderīgo vārdu krājumu; 3. attīstīt valodas lietošanas prasmes un pārliecību 4. uzlabot izteiksmes precizitāti (mutisko un rakstisko izteiksmi, gramatikas precizitāti, utt). 5. pilnveidot efektīvas klausīšanas prasmes (saprast galveno ideju, saprast specifisko informāciju, teikuma pabeigšana, daudz izvēles jautājumi u. c.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast informāciju vidēji grūtas un grūtas bāzes noteiktas nozares specializācijas audio tekstos. - Klausīšanās un komunikatīvi uzdevumi, pārbaudes darbi, eksāmens.
Spēj interpretēt un komentēt dzirdēto informāciju, uzsvērt vai izsecināt galveno būtību, argumentēt savu viedokli. - Klausīšanās un komunikatīvi uzdevumi, pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj diskutēt par audio/video informāciju studiju grupas ietvaros. - Klausīšanās un komunikatīvi uzdevumi, diskusijas, eksāmens. Spēj sagatavot un pasniegt tematisku referāta izklāstu, prezentēt noteiktas nozares tēmu ar Power Point slaidrādi. - 4 pārbaudes darbi saistībā ar audio/ video materiāliem, prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās, dalība diskusijās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācija - 15% Klausīšanās un komunikatīvi uzdevumi - 15% Eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valodas zināšanas B2 līmenī saskaņā ar Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|