Kods | DE0520 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Praktiskās Franču valodas kurss (otrā svešvaloda) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Ingrīda Otlāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss ir paredzēts franču valodas, kā otras svešvalodas, prasmju attīstīšanai un integrēšanai.. Franču valodas studiju kurss ietver gan teorētiskā, gan praktiskā materiāla apskati, tai skaitā gramatikas un leksikas uzdevumus. Studentiem tiek prasīts iesaistīties diskusijās un apspriedēs, kā arī aktīvi piedalīties grupas darbos par dažādām tēmām. Studentiem tiek prasīts izpildīt vairākus leksikas un gramatikas uzdevumus un izteikt pamatotu viedokli par noteiktu tēmu domrakstā. Lasīšanas un saprašanas prasmju pārbaude, izmantojot teksta analīzes metodes, kā arī atbildot uz jautājumiem un pildot uzdevumus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta uzdevumi: Kurss uzsver valodas aktīvu pielietošanu komunikācijā un palīdz attīstīt sekojošas prasmes: 1) valodas prasmes, kuras var pielietot dažādās situācijas un sfērās neiedziļinoties specifiskās detaļas atsevišķās tēmās; 2) rakstu valodas iemaņu attīstīšana, kas ietver dokumentu un vēstuļu noformēšanu; 3) spējas loģiski un tekoši izteikt domas gan rakstiski, gan mutiski; 4) franču valodas gramatikas pamatu apgūšana, lai spētu lasīt, rakstīt un orientēties sarunā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lasīt un identificēt izlasītās informācijas saturu monologos, dialogos un vieglas un vidēji grūtas pakāpes vispārīgas tematikas tekstos. - Pārbaudes darbi, eksāmens Spēj saprast uztvertās informācijas būtību un saturu par aktuāliem ikdienas tematiem autentiskos audio/video monologos, dialogos. - Pārbaudes darbi, prezentācijas, eksāmens Spēj brīvi un spontāni sazināties, uzņemties iniciatīvu dialogos, pārrunās, īsās diskusijās, kā arī interpretēt īsu tekstu saturu par aktuāliem ikdienas tematiem. - Pārbaudes darbi, prezentācijas, eksāmens Spēj modelēt īsu, detalizētu monologu, dialogu, loģiski izpaust savu viedokli frāzēs, idiomās. - Pārbaudes darbi, prezentācijas, eksāmens Spēj uzrakstīt īsu vēstuli, apsveikumu, korekti lietojot nepieciešamo leksiku, gramatiskās konstrukcijas un interpunkciju. - Rakstu darbu portfelis, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Obligātais/Obligātais izvēles - 0%
Darbs nodarbībās - 5% Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 20% Eksāmens - 40% Brīvās izvēles - 0% Darbs nodarbībās - 10% Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | bez priekšzināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|