Kods | DE0518 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ievads akadēmiskajās studijās un pētnieciskajā darbā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Marina Platonova, Larisa Iļinska, Tatjana Kelebeka, Tatjana Smirnova, Antra Roskoša | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursā ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar studiju procesu Rīgas Tehniskajā universitātē un konkrēti Lietišķās valodniecības institūtā, ar studiju programmas struktūru un saturu. Studentiem tiek izskaidroti informācijas uztveres un saglabāšanas principi, pamatprasmju attīstīšanas metodes un būtība, pētniecisko darbu izstradāšanas un prezentēšanas nosacījumi un prasības. Tas, savukārt, ļauj studentiem labāk orientēties mācību procesā, veicinot kritīsko domāšanu un sagatāvojot viņus pētniecisko darbu patstāvīgai izstrādei.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis: panākt, lai studenti labāk orientētos un aktīvāk iesaistītos mācību procesā un būtu sagatavoti pētniecisko darbu patstāvīgai izstrādei. Studiju priekšmeta uzdevumi: 1. Attīstīt pamatprasmes: domāšanu, lasīšanu, rakstīšanu; 2. Izprast informācijas uztveres un saglabāšanas principus; 3.Efektīvi plānot un organizēt laiku un darbu; 4. Ievērot ētikas principus studiju procesā; 4. Izprast mācīšanās būtību un mācību procesa organizāciju; 5. Apgūt pētnieciskā darba izstrādāšanas prasības; 6. Apgūt referāta prezentēšanas un diskusijas pamatprincipus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj pielietot dažādus informācijas resursus. - Mājas darbi, prezentācijas, eksāmens. Spēj kritiski analizēt un klasificēt iegūto informāciju un izdarīt secinājumus. - Referāts, eksāmens. Spēj izstrādāt patstavīgo pētniecisko darbu un prezentēt tos rezultātus. - Referāts. Spēj izmantot Microsoft Office rīkus un izveidot PowerPoint prezentāciju. - Referāts. Spēj diskutēt par cita un sava darba rezultātiem. - Piedalīšanās diskusijā konferences laikā,referāta prezentēšana. Spēj konspektēt un veidot kopsavilkumus. - Referāta kopsavilkums. Spēj apspriest un izskaidrot radušos objektīvu vai kritisku izpratni par lietišķām un aktuālām problēmsituācijām, pielietojot kursa ietvaros iegūtās zināšanas. - Mājas darbi, prezentācijas, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās, dalība diskusijās - 10%
Mājas darbi - 20% Prezentācijas - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valodas zināšanas B2 līmenī saskaņā ar Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|