Kods | DE0514 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Funkcionālā komunikācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Tatjana Smirnova, Zane Seņko, Oksana Ivanova, Džefrijs Č Grīnvalds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa mērķis: attīstīt studentiem prasmi runāt un uzstāties par profesionālām tēmām konferencē, kā arī sazināties svešvalodā sarunu valodas līmenī. Kursa saturā ietilpst biznesa sarunu valoda par profesionālām tēmām, par ekonomisko, kultūrvēsturisko, politisko situāciju, kā arī priekšlasījumi par profesionālu tēmu un tiem nepieciešamie lingvistiskie un ārpuslingvistiskie saziņas līdzekļi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Angļu valodas komunikācijas prasmes apguve saistība ar tehnisko tulku referentu studiju programmu. Studiju priekšmeta uzdevumi: 1. attīstīt komunikācijas prasmes angļu valodā izmantojot zinātniski populāru, zinātniski tehnisko un sociāli ekonomisku tematiku; 2. paplašināt vārdu krājumu; 3. uzlabot izteiksmes precizitāti (mutisko un rakstisko izteiksmi, gramatikas precizitāti, utt). 4. sekot un piedalīties diskusijā (sniegt piemēru, piekrīt / nepiekrīt argumentam, rezumēt, secināt, u.c.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izvērtēt, diskutēt, interpretēt aktuālās mūsdienu problēmsituācijas saskaņā ar lietišķām, sociālām, ekonomikas, biznesa u.c. tēmām. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, lomu spēles, prezentācijas auditorijā, eksāmens. Spēj precīzi, spontāni, efektīvi lietot, modelēt, definēt lietišķi izmantojamo leksiku, izteicienus, klišejas. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, lomu spēles, eksāmens. Spēj apspriest un izskaidrot radušos objektīvu vai kritisku izpratni par lietišķām un aktuālām problēmsituācijām saskaņā ar studiju laikā apgūtajiem teorētiskajiem materiāliem, pielietojot kursa ietvaros iegūtās zināšanas. - Pārbaudes darbi, prezentācijas, eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, lomu spēles - 20% Prezentācijas - 20% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valoda vidusskolas līmenī pēc centralizētā eksāmena | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|