Kods | IV0448 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Reģionālās plānošanas un prognozēšanas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Būvuzņēmējdarbība un nekustamā īpašuma vadīšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Uldis Kamols, Tatjana Tambovceva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Reģiona jēdziens, reģionālās plānošanas pamatprincipi; plānu veidi; plānošanas metodes; teritoriju attīstības vērtēšanas metodika.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Prieksmeta pasniegšanas gaitā studenti iegūst zināšanas par plānošanas un prognozēšanas mērķiem un pamatprincipiem reģionos, kā arī par īpatnībām, plānojot un prognozējot teritoriālo attīstību. Uzdevumi: -izprast reģiona būtību; -prast analizēt reģiona attīstību; - izprast reģionālās plānošanas un prognozēšanas metodes reģionu kontekstā. Studenti iegūst kompetences un prasmes reģionālā plānošanā, spēj atbildīgi un patstāvīgi veikt pienākumus atbilstoši Latvijas Republikas teritorijas attīstības plānošanas jomas normatīvo aktu prasībām un Eiropas Savienības tiesību normām, izprot un orientējas Eiropas Savienības struktūrā un politikas pamatvirzienos, spēj veikt pētījumus par teritoriju a | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izskaidrot reģionu būtību - diskusijas, eksāmens spēj analizēt reģionu attīstību - kontroldarbi, eksāmens Spēj veikt plānošanu pēc kvalitatīvām metodēm - kontroldarbi, prezentācijas, diskusijas, eksāmens Spēj veikt plānošanu pēc kvantitatīvām metodēm - kontroldarbi, eksāmens Prot veikt teritorijas subjektu aptaujas; - aptaujas novērtēšana, prezentācijas, diskusijas, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
darbu uzdevumu pildīšana - 50%
eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Makroekonomikas, mikroekonomikas pamati, statistika. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|