Kods | AD0080 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ilgtspējīga dzīves vide | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Uģis Bratuškins, Sandra Treija, Edgars Bondars, Sarmīte Barvika, Antra Viļuma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mācību priekšmetā "Ilgtspējīga dzīves vide" tiek analizētas ilgtspējīgas dzīves vides teorētiskās pamatnostādnes, iztirzātas dzīves vides kvalitātes problēmas, kā arī aplūkoti labās prakses pamatprincipi ilgtspējīgas dzīves vides plānošanai. Nodarbībās tiek veikta salīdzinoša analīze par ilgtspējīgas dzīves vides plānošanas un realizācijas formālajiem un neformālajiem paņēmieniem Latvijā, Eiropas Savienībā un citur pasaulē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Izprast ilgtspējīgas dzīves vides teorētiskās pamatnostādnes, analizēt dzīves vides kvalitātes problemātiku, veikt dzīves vides kvalitātes novērtēšanu. Orientēties ilgtspējīgas dzīves vides plānošanas pamatprincipos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja izprast cilvēka un vides mijiedarbības pamatproblēmas dzīves vides kontekstā - Seminārs, referāts Spēja analizēt dzīves kvalitātes problemātiku, iedzīvotāju dzīvesveida un dzīves standarta ekoloģiskās sekas - Seminārs Spēja izprast energoefektivitātes faktora nozīmību ilgtspējīgā dzīves vidē - Seminārs, referāts Spēja izprast mājokļu standarta veidošanās pamatprincipus - Seminārs Spēja izprast un prasme apliecināt studiju gaitā iegūtās zināšanas par dzīves vides ilgtspējības aspektiem - Eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas sociālajās un humanitārajās disciplīnās vispārējās izglītības līmenī | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|