IV0446 Teritoriālais mārketings

Kods IV0446
Nosaukums Teritoriālais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Arhitektūra un pilsētu plānošana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Armands Auziņš, Jekaterina Vozņuka
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā studējošajiem iespējams iegūt teorētiskās zināšanas par teritoriālā mārketinga būtību, stratēģijas izstrādi teritoriju attīstības veicināšanai un praktiskās zināšanas par teritorijas mērķauditorijām un mārketinga kompleksa izstrādi, analīzi un novērtēšanu atbilstoši to vajadzībām, kā arī par teritoriālā mārketinga izmantošanas praksi Latvijā un ārvalstīs. Studiju kursa saturs vērsts uz studējošo profesionālās kompetences pilnveidošanu, lai spētu izstrādāt mārketinga stratēģiju konkrētas teritorijas attīstības vajadzībām..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Mārketinga pamatjēdieni un būtība. Teritoriālā mārketinga koncepcija un tās izmantošanas iespējas teritorijas attīstības veicināšanai. 4 8 2 10
Teritorijas mārketinga stratēģija un teritoriālā mārketinga komplekss. Mērķauditorijas un to īpatnības teritoriālajā mārketingā. 8 18 6 20
Teritorijas konkurētspējas priekšrocības un to pozicionēšanas iespējas. Zīmola nozīme teritoriālā mārketinga koncepcijas ietvaros. 4 8 2 10
Teritorijas mārketings digitālajā vidē. Teritoriālā mārketinga izmantošanas pieredzes ārvalstīs un Latvijā. 8 20 6 22
Kopā: 24 54 16 62
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot prasmes un attīstīt izpratni par teritorijālā mārketinga stratēģiju izstrādi konkrētas teritorijas (pilsētas) vajadzībām. Studiju kursa uzdevumi: - veidot kompetenci izprast teritoriālā mārketinga koncepciju un nozīmi teritoriālās attīstības veicināšanā; - attīstīt spējas analizēt un novērtēt teritoriālā mārketinga izmantošanas piemērus Latvijā un ārvalstīs; - attīstīt prasmes izstrādāt teritoriālā mārketinga stratēģijas un apgūt mārketinga elementu veidošanas principus; - attīstīt prasmes identificēt teritorijas mērķauditorijas un spējas analizēt un novērtēt tās vajadzības; - veidot kompetenci par digitālo rīku izmantošanu teritoriālajā mārketingā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj izskaidrot teritoriālā mārketinga būtību un izmantošanu teritoriju attīstībā. - 1. situācijas analīze ar diskusiju - Teritoriālais mārketings un tā izmantošana teritoriju attīstībā. Eksāmens.
Spēj analizēt un novērtēt teritoriālā mārketinga izmantošanas piemērus. - 2. sitiācijas analīze ar diskusiju - Teritoriālā mārketinga izmantošanas piemērs. Eksāmens.
Prot noteikt teritorijas priekšrocības, mērķauditorijas un izveidot mārketinga kompleksu. - 1. grupu darbs - Mārketinga kompleksa izstrāde. Diskusija. Eksāmens.
Izprot digitālā mārketinga rīkus un orientējas teritoriālā mārketinga platformās. - 2. grupu darbs - Mārketinga rīki un platformas. Diskusija. Eksāmens.
Spēj izveidot teritorijas mārketinga stratēģiju teritoriālās attīstības vajadzībām. - Projekts - Teritorijas mārketinga stratēģijas izstrāde. Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Divas situāciju analīzes: 1. sutuācijas analīze - Teritoriālais mārketings un tā izmantošana teritoriju attīstībā; 2. situācijas analīze - Teritoriālā mārketinga izmantošanas piemērs. - 30%
Divi praktiskie grupu darbi: 1. grupu darbs - Mārketinga kompleksa izstrāde; 2. grupu darbs - Mārketinga rīki un platformas. - 10%
Projekts - Teritorijas mārketinga stratēģijas izstrāde. - 40%
Eksāmens - gala pārbaudījums ar 2 daļām: 1.daļa – projekta risinājumu izvērtējums un ieteikumi, balstoties uz kursā apgūtajām tēmām un teritorijas mārketinga stratēģijas izstrādi; 2.daļa – tests par kursa tēmu teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem. - 20%
 
Priekšzināšanas Studiju kurss balstās uz zināšanām, kas iegūtas iepriekšējās studijās, t.sk. ekonomika.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 14.0 10.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]