IV0446 Teritoriālais mārketings

Kods IV0446
Nosaukums Teritoriālais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Arhitektūra un pilsētu plānošana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Armands Auziņš, Jekaterina Vozņuka
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju priekšmets “Teritoriālais mārketings” sniedz izpratni un zināšanas par mārketinga aktivitāšu kompleksa pielietošanu teritorijas attīstības veicināšanai. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads. Mārketinga būtība 4 0 2 2
Teritoriālā mārketinga koncepcijas būtība un īpatnības dažādos teritoriālajos mērogos 4 4 2 6
Teritorijas mārketinga stratēģijas pamati: mārketinga komplekss 6 8 3 10
Zīmola nozīme teritoriālā mārketinga koncepcijas ietvaros 6 2 3 4
Teritorijas mārketinga stratēģijas izstrāde 4 6 2 10
Mērķauditorijas un to īpatnības teritoriālajā mārketingā 4 6 2 8
Teritorijas konkurētspējas priekšrocības un to pozicionēšanas iespējas 4 6 2 8
Teritoriālā mārketinga izmantošanas iespējas teritorijas attīstības veicināšanai 4 2 2 4
Teritoriālā mārketinga izmantošanas pieredzes ārvalstīs un Latvijā 4 6 2 8
Kopā: 40 40 20 60
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju priekšmeta “Teritoriālais mārketings” mērķi: • sniegt zināšanas par teritoriālā mārketinga būtību; • noteikt teritoriālā mārketinga pielietošanas iespējas un īpatnības dažāda mēroga teritorijās – valsts, reģions, pilsēta; • radīt izpratni par teritoriālā mārketinga stratēģijas būtību un veidošanas procesu; • iemācīt analizēt un novērtēt teritoriālā mārketinga pielietošanas piemērus; • attīstīt spējas pielietot jauniegūtās zināšanas, izstrādājot teritorijas mārketinga stratēģiju konkrētas teritorijas (pilsētas) vajadzībām.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj izskaidrot teritoriālā mārketinga būtību - diskusijas
Spēj definēt teritoriālā mārketinga pielietošanas atšķirības dažāda teritorijas mēroga vajadzībām - diskusijas, testi
Prot noteikt teritorijas priekšrocības un mērķauditorijas - patstāvīgais darbs, diskusijas;
Spēj izmantot mārketinga kompleksu teritoriālā mārketinga stratēģijas veidošanā - darbs grupās, diskusijas
Spēj analizēt un novērtēt teritoriālā mārketinga pielietošanas piemērus - patstāvīgais darbs, diskusijas
Spēj izveidot teritorijas mārketinga stratēģiju tās attīstības vajadzībām - patstāvīgais darbs
Izprot teritoriālā mārketinga nozīmīgumu un spēj plānot mārketinga pasākumus konkrētai teritorijai - Gala vērtējums eksāmena veidā
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Dalība diskusijās grupu darbos - 10%
Patstāvīgais darbs - 30%
Gala projekta izstrāde un prezentācija - 40%
Eksāmens - 20%
 
Priekšzināšanas Ekonomika, Pilsētekonomika
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 20.0 20.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]