Kods | IV0433 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Kvalitātes vadība (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Kvalitātes vadība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gaļina Robertsone, Inga Lapiņa, Irina Degtjarjova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju projektā studenti apgūst kvalitātes vadības svarīgākos jēdzienus, metodes, sistēmas un modeļus, veicot pētījumu kvalitātes vadības jomā. Studenti iegūst prasmi atlasīt un analizēt zinātnisko literatūru par kvalitātes vadības mūsdienu tendencēm, analizēt pētījuma jautājumu, lietot kvalitatīvās kontentanalīzes metodi, veidot pētījuma pārskatu un prezentēt rezultātus. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
–nostiprināt studentu zināšanas kvalitātes vadībā, veidot izpratni par galvenajiem kvalitātes jēdzieniem, metodēm, sistēmām un modeļiem; –izkopt studentu pētnieciskās prasmes; –attīstīt studentu prasmi veidot pētījuma pārskatu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti pārzina kvalitātes jēdzienus un metodes, pētījuma loģiku, struktūru, prot definēt pētījuma jautājumu un atslēgas vārdus. - 1)Prezentācija par kvalitātes jēdzieniem un metodēm, veicot sistemātisku literatūras analīzi un izstrādājot pārskatu.
2)Studiju projekts. Studenti spēj analizēt, klasificēt, salīdzināt zinātniskajā literatūrā izklāstītās atziņas par kvalitātes jēdzieniem un metodēm saskaņā ar projekta uzdevumu. - 1)Literatūras pārskats (literature review). Studenti prot lietot kvalitatīvās kontentanalīzes metodi kvalitātes jēdzienu un metožu kontekstā, definēt kategorijas, analizēt iegūtos rezultātus, meklēt cēloņsakarības. - 1)Prezentācija par kvalitātes jēdzieniem un metodēm, izmantojot kvalitatīvās kontentanalīzes metodi. 2)Studiju projekts. Studenti spēj izstrādāt pētījuma pārskatu. - 1)Studiju projekts. Studenti spēj prezentēt, argumentēti izskaidrot un diskutēt par sava darba aspektiem publiskā auditorijā. - 1)Prezentācija par kvalitātes jēdzieniem un metodēm, veicot sistemātisku literatūras analīzi un izstrādājot pārskatu. 2)Prezentācija par kvalitātes jēdzieniem un metodēm, izmantojot kvalitatīvās kontentanalīzes metodi. 3)Studiju projekts. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kvalitātes jēdzieni un metodes: literatūras pārskats un rezultātu prezentācija. - 25%
Kvalitatīvā kontentanalīze par kvalitātes jēdzieniem un metodēm: kategoriju veidošana un analīze, rezultātu prezentācija. - 20% Studiju projekta izstrāde (pētījuma pārskats). - 40% Studiju projekta publiska aizstāvēšana. - 15% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas kvalitātes vadībā un kvalitātes sistēmās. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|