Kods | IV0428 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Procesu vadība (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Kvalitātes vadība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Anita Straujuma, Inga Lapiņa, Iveta Mežinska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa nozīmīgākā daļa veltīta procesu padziļinātai analīzei, nosakot procesa īpašnieku, mērķus, mērījumus, pilnveides iespējas un izvirzot jaunus procesu mērķus. Kursa ietvaros studenti izstrādā organizācijas biznesa/pamatdarbības, vadības un atbalsta procesu aprakstus, veido procesu mijiedarbības kartes, apgūst un veido procesu diagrammas, apgūst procesu pilnveides metožu izvēli un lietošanu. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
• veidot izpratni par uzņēmuma procesu tipiem, to vadību, kontroli un pilnveidi; • attīstīt prasmi lietot pilnveides metodes praksē; • veidot izpratni par kontroles funkcijām, attīstīt spēju veikt analīzi un lietot uzņēmuma procesu mērījumus; • veidot prasmi veikt padziļinātu procesu analīzi, noteikt procesa īpašnieku, mērķus un pilnveides iespējas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti pārzina pētījuma loģiku, struktūru, prot definēt pētījuma jautājumu un atslēgas vārdus. - 1)Prezentācija par procesu vadības jēdzieniem un metodēm, veicot sistemātisku literatūras analīzi un izstrādājot pārskatu.
2)Studiju projekts.
Studenti spēj analizēt, klasificēt, salīdzināt zinātniskajā literatūrā izklāstītās atziņas saskaņā ar projekta uzdevumu. - Sistemātisks literatūras pārskats. Studenti prot identificēt procesus, izstrādāt procesu karti un plūsmshēmas saskaņā ar projekta uzdevumu, definēt kategorijas, analizēt iegūtos rezultātus, meklēt cēloņsakarības. - Studiju projekts. Studenti spēj izstrādāt pētījuma pārskatu, izmantojot zinātniskās publikācijas izstrādes principus. - Studiju projekts. Studenti spēj prezentēt, argumentēti izskaidrot un diskutēt par sava darba aspektiem publiskā auditorijā. - 1)Prezentācija par izvēlēta uzņēmuma procesu vadību un mērāmiem uzlabojumiem, veicot sistemātisku literatūras analīzi un izstrādājot pārskatu. 2)Studiju projekts. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Procesu vadības jēdzieni, pamatdarbības/biznesa, atbalsta un vadības procesu plūsmas karšu izstrāde un pilnveides metodes. - 35%
Studiju projekta izstrāde (pētījuma pārskats). - 30% Studiju projekta publiska aizstāvēšana. - 35% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas procesu analīzē un vadībā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|