IV0409 Nekustamā īpašuma tirgus un reklāma

Kods IV0409
Nosaukums Nekustamā īpašuma tirgus un reklāma
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Būvuzņēmējdarbība un nekustamā īpašuma vadīšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Kristīne Fedotova, Ineta Geipele, Raja Kočanova
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss sniedz zināšanas par piedāvājumu un pieprasījumu nekustamā īpašuma tirgū, tirgus līdzsvaru. Studenti nostiprina zināšanas par nekustamā īpašuma tirgus modeļiem. Studiju kursa ietvaros tiek izvērtēta valsts ekonomiskās politikas ietekme uz nekustamā īpašuma tirgu. Studenti iepazīst reklāmas veidus, to pielietošanas īpatnības nekustamā īpašuma tirgū, reklāmas stratēģijas izstrādi un reklāmas līdzekļu izvēli, analizē jaunākās tehnoloģijas reklāmas izstrādē un to pielietošanā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Priekšmeta uzdevumi un mērķi. Pamatjēdzieni. 2 0 2 0
Nekustamā īpašuma tirgus, tā īpatnības 4 4 2 6
Reklāma kā komunikācijas process 6 6 3 9
Reklāmas mērķi, funkcijas, objekti 6 6 3 9
Reklāmas veidi un to izmantošana uzņēmumā 8 6 4 10
Reklāmas kampaņas plānošana 6 16 3 19
Ziņas stratēģija un taktika 6 9 3 12
Mediju izvēle, stratēģija un taktika. Auditorija, radošie nosacījumi, priekšrocības un trūkumi 6 9 3 12
Reklāmas efektivitātes mērījumi. Reklāmas kontroles veidi 6 10 3 13
Reklāmas, mēdiju u.c. aģentūras. To funkcijas. Aģentūru nozīme reklāmas plānošanā, organizēšanā, vadīšanā un kontrolē 6 6 3 9
Mēdiju plāna sastādīšana 8 24 4 28
Kopā: 64 96 33 127
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Sistematizēt un padziļināt iepriekš iegūtās zināšanas nekustamo īpašumu tirgvedībā. Pēc mācību priekšmeta apgūšanas studentam ir jāprot patstāvīgi veidot nekustamo īpašumu reklāmas, plānot komunikāciju kanālu izmantošanu, organizēt un vadīt reklāmas kampaņas, kontrolēt plānu izpildi.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprast nekustamā īpašuma tirgus uzbūvi, darbību, īpatnības. - situāciju analīze, diskusija, eksāmens
Izprast reklāmas pieaugošo nozīmi tirgvedības kompleksā. - situāciju analīze, diskusija, eksāmens
Prast izmantot reklāmas teorētisko modeļu, metožu un sistēmu kopumu nekustamo īpašumu nozares praktiskajā darbībā. - praktiski uzdevumi, eksāmens
Pārzināt reklāmas sociāli tiesiskos aspektus. - situāciju analīze, diskusija, eksāmens
Noteikt reklāmas mērķus, funkcijas, objektus un veidus katram konkrētam produktam, atbilstoši mārketinga mērķiem un stratēģijai - praktiski uzdevumi, eksāmens
Plānot reklāmas kampaņu maziem un vidējiem nekustamo īpašumu projektiem. - praktiski uzdevumi.
Izstrādāt mediju plānu. - Izstrādāts mēdiju plāns, prezentācija.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Situāciju analīze - 10%
Diskusija - 10%
Praktiskie uzdevumi - 10%
Mēdiju plāns - 30%
Prezentācija - 10%
Eksāmens - 30%
 
Priekšzināšanas Priekšmets balstās uz zināšanām, kas apgūtas iepriekšēja mācību periodā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 40.0 40.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]