Kods | IV0409 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Nekustamā īpašuma tirgus un reklāma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Būvuzņēmējdarbība un nekustamā īpašuma vadīšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Kristīne Fedotova, Ineta Geipele, Raja Kočanova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz zināšanas par piedāvājumu un pieprasījumu nekustamā īpašuma tirgū, tirgus līdzsvaru. Studenti nostiprina zināšanas par nekustamā īpašuma tirgus modeļiem. Studiju kursa ietvaros tiek izvērtēta valsts ekonomiskās politikas ietekme uz nekustamā īpašuma tirgu. Studenti iepazīst reklāmas veidus, to pielietošanas īpatnības nekustamā īpašuma tirgū, reklāmas stratēģijas izstrādi un reklāmas līdzekļu izvēli, analizē jaunākās tehnoloģijas reklāmas izstrādē un to pielietošanā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sistematizēt un padziļināt iepriekš iegūtās zināšanas nekustamo īpašumu tirgvedībā. Pēc mācību priekšmeta apgūšanas studentam ir jāprot patstāvīgi veidot nekustamo īpašumu reklāmas, plānot komunikāciju kanālu izmantošanu, organizēt un vadīt reklāmas kampaņas, kontrolēt plānu izpildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprast nekustamā īpašuma tirgus uzbūvi, darbību, īpatnības. - situāciju analīze, diskusija, eksāmens Izprast reklāmas pieaugošo nozīmi tirgvedības kompleksā. - situāciju analīze, diskusija, eksāmens Prast izmantot reklāmas teorētisko modeļu, metožu un sistēmu kopumu nekustamo īpašumu nozares praktiskajā darbībā. - praktiski uzdevumi, eksāmens Pārzināt reklāmas sociāli tiesiskos aspektus. - situāciju analīze, diskusija, eksāmens Noteikt reklāmas mērķus, funkcijas, objektus un veidus katram konkrētam produktam, atbilstoši mārketinga mērķiem un stratēģijai - praktiski uzdevumi, eksāmens Plānot reklāmas kampaņu maziem un vidējiem nekustamo īpašumu projektiem. - praktiski uzdevumi. Izstrādāt mediju plānu. - Izstrādāts mēdiju plāns, prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Situāciju analīze - 10%
Diskusija - 10% Praktiskie uzdevumi - 10% Mēdiju plāns - 30% Prezentācija - 10% Eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšmets balstās uz zināšanām, kas apgūtas iepriekšēja mācību periodā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|