Kods | DE0461 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Speciālā angļu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zane Seņko, Tatjana Smirnova, Alīna Vagele-Kricina, Tatjana Aleksejeva, Antra Roskoša, Alīna Nidagundi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Integrēts padziļināts lietišķās angļu valodas kurss saistībā ar izvēlēto specialitāti, lai attīstītu nepieciešamās prasmes profesionālai komunikācijai svešvalodā un sniegtu ieskatu par lietišķās angļu valodas un speciālās terminoloģijas lietojumu ar specialitāti saistītos kontekstos. Konkrētie mācību materiāli – teksti un uzdevumi – tiek atlasīti atbilstoši katras konkrētās grupas specializācijai un valodas prasmju līmenim.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt un pilnveidot integrētas angļu valodas prasmes dažādos ar lietišķo un speciālo profesionālo jomu saistītos kontekstos, tādējādi sagatavojot konkurētspējīgus speciālistus starptautiskajam darba tirgum. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt teksta uztveres prasmes informācijas ieguvei un analīzei; Attīstīt rakstveida prasmes, Attīstīt profesionālas prezentāciju prasmes un diskusijas spējas; Attīstīt klausīšanās uztveri. Uzlabot izteiksmes precizitāti. Attīstīt terminoloģijas krājumu izvēlētās specializācijas kontekstā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj ar izpratni lasīt tekstus specialitātē, balstoties uz apgūto terminoloģiju; atbildēt uz jautājumiem, sniegt teksta kopsavilkumu. - Pārbaudes darbi, eksāmens Spēj rakstiski izteikt savu viedokli par dažādiem aspektiem savā specialitātē, apkopot informāciju; uzrakstīt lietišķos dokumentus. - Rakstu darbu portfelis Prot uzstāties ar prezentācijām par uzņēmējdarbību un specialitāti, prezentāciju gatavošanā izmantot PowerPoint programmu. - Prezentācijas, eksāmens Spēj piedalīties dažādu ar savu specialitāti saistītu jautājumu apspriešanā, analizēt un risināt ar specialitāti saistītas problēmas. - Prezentācijas, gadījumu izpēte, eksāmens Spēj saprast angļu valodā sniegtu ar savu specialitāti saistītu informāciju audio un video ierakstos, sagatavot jautājumus par dzirdēto un atbildēt uz jautājumiem. - Pārbaudes darbi, eksāmens Spēj saprast terminoloģiju, lasot tekstus par uzņēmējdarbību un tekstus specialitātē; prot izmantot terminoloģiju, komentējot izlasītos tekstus, uzstājoties ar prezentācijām. - Pārbaudes darbi, gadījumu izpēte, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstu darbu portfelis - 10%
Pārbaudes darbi - 15% Prezentācijas - 15% Gadījumu izpēte - 10% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Iepriekšējā mācību kursā apgūtā lietišķā angļu valoda un terminoloģija specialitātē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|