Kods | DE0429 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Ludmila Derkača, Zoja Dombrovska, Jūlija Svitaja, Jūlija Kučerova, Irina Liokumoviča, Irina Makarova, Diāna Rūpniece, Antra Roskoša, Tatjana Smirnova, Zane Seņko, Oksana Ivanova, Jeļena Tretjakova, Edvards Gabarajevs, Alīna Nidagundi, Inese Kočote, Jeļena Sakizči | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Apmācības kurss plānots tā, lai tas turpinātu attīstīt analītiskās spējas, radošu pieeju, papildinātu studējošo praktiskās zināšanas. Studentam ir jāprot atrast, paskaidrot, analizēt informāciju, rast risinājumus problēmām, izmantot zināšanas savā darbā.. Angļu valodas priekšmeta mācīšanas metode ir kompleksā informatīvi komunikatīvā metode. Patstāvīgā un atbildīgā mācīšanās, individuālais darbs praktiskajās nodarbībās un konsultācijās, risinot izvirzītos uzdevumus, modelējot situatīvus jautājumus, pārbaudot un novērtējot sasniegto rezultātu. Praktiskas nodarbības, kas sevī iekļauj arī teorētisku jautājumu izklāstu. Praktiski leksikas un gramatikas vingrinājumi. Jautājumi un atbildes, diskusijas. Vingrinājumi teksta izpratnei. Praktisku piemēru izpēte. Patstāvīgais, individuālais un grupas darbs.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
• Attīstīt un pilnveidot studējošo runāšanas, rakstīšanas, lasīšanas un klausīšanās prasmes un iemaņas speciālā lietojuma angļu valodā. • Apgūt specialitātes terminoloģiju, lietišķās sarakstes, saskarsmes leksiskos elementus un gramatiskās struktūras izmantošanai praksē. • Apgūt speciālā lietojuma angļu valodu tādā līmenī, lai kursa beidzējs prastu patstāvīgi lasīt un saprast profesionālu literatūru angļu valodā, iegūt un izmantot darbam nepieciešamo informāciju profesionālajā komunikācijā un sarakstē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izmantot kompleksu, integrētu metodi darbam ar rakstisku un klausāmu tekstu; spēj analizēt tekstu, tabulas, diagrammas, shēmas, spēj atlasīt un izprast svarīgāko informāciju. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, eksāmens. Spēj pielietot komunikācijas prasmes, piedaloties diskusijās, veidojot dialogus, uzstājoties ar prezentāciju u.c. - Problēmu izpēte, prezentācijas, eksāmens. Spēj pielietot programmā ietvertās gramatikas struktūras tā, lai varētu tās izmantot praksē darbā ar tekstu un sarunā. - Problēmu izpēte, prezentācijas, eksāmens. Spēj adekvāti lietot speciālo terminoloģiju, prot atpazīt un definēt atsevišķus terminus. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, eksāmens. Spēj atpazīt un rakstīt dažādu veidu esejas, tehniskos dokumentus. - Rakstu darbu portfelis Spēj atpazīt, analizēt, novērtēt un apkopot zinātniski tehnisko informāciju no dažādiem zinātniskiem un zinātniski populāriem avotiem. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, eksāmens. Spēj sekmīgi nokārtot eksāmenu: klausīšanās, rakstīšanas, runāšanas un lasīšanas prasmju pārbaude. - Eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Obligātais/Obligātais izvēles - 0%
Darbs nodarbībās - 5% Pārbaudes darbi, problēmu izpēte - 20% Prezentācijas - 20% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 40% Brīvās izvēles - 0% Darbs nodarbībās - 10% Pārbaudes darbi, problēmu izpēte - 15% Prezentācijas - 20% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valoda vidusskolas līmenī pēc centralizētā eksāmena | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|