Kods | BM0410 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Anatomija un fizioloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Medicīnas inženierija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Vineta Zemīte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmets sniedz zināšanas par cilvēka ķermeņa uzbūves pamatprincipiem, anatomiju, fizioloģiju un izpratni par orgānu savstarpējām likumsakarībām, slimību attīstības mehānismiem un komplikācijām klīniskā aspektā, regulācijas mehānismiem, cilvēka funkcionēšanu un tās ierobežojumiem, funkcionēšanas klīnisko novērtēšanu un palīgtehnoloģiju izmantošanu.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt fundamentālas zināšanas par cilvēka ķermeņa uzbūvi, orgānu sistēmām un to funkcijām, anatomisko struktūru (orgānu, asinsvadu, nervu) topogrāfiju, to ārējiem un iekšējiem orientieriem, slimību attīstības mehānismiem un komplikācijām klīniskā aspektā, regulācijas mehānismiem, izpratni par cilvēka funkcionēšanu un tās ierobežojumiem saistībā ar cilvēka uzbūvi un fizioloģiju, funkcionēšanas klīnisko novērtēšanu, palīgtehnoloģiju izmantošanu funkcionēšanas ierobežojumu kompensēšanā un prasmi pielietot šīs zināšanas medicīnisku problēmu risināšanā savas specialitātes ietvaros; integrēt zināšanas cilvēka funkcionēšanas un tās ierobežojumu novērtēšanā; pārzināt svarīgāko palīgtehnoloģiju indi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Iegūt fundamentālas zināšanas par cilvēka ķermeņa uzbūvi, orgānu sistēmām un to funkcijām, anatomisko struktūru (orgānu, asinsvadu, nervu) topogrāfiju, to ārējiem un iekšējiem orientieriem, slimību attīstības mehānismiem un komplikācijām klīniskā aspektā. - lekcijas un praktiskās nodarbības Iegūt zināšanas par regulācijas mehānismiem, izpratni par cilvēka funkcionēšanu un tās ierobežojumiem saistībā ar cilvēka uzbūvi un fizioloģiju, funkcionēšanas klīnisko novērtēšanu, palīgtehnoloģiju izmantošanu funkcionēšanas ierobežojumu kompensēšanā - lekcijas un praktiskās nodarbības Prast pielietot šīs zināšanas medicīnisku problēmu risināšanā savas specialitātes ietvaros - eksāmens Integrēt zināšanas cilvēka funkcionēšanas un tās ierobežojumu novērtēšanā; - eksāmens Pārzināt svarīgāko palīgtehnoloģiju indikācijas/kontrindikācijas to izmantošanai funkcionēšanas ierobežojumu kompensēšanā. - lekcijas, prakstiskās nodarbības un eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbi - 40%
Laboratorijas darbi - 30% Eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bioloģija, fizika, ķīmija, cilvēka anatomija vidusskolas programmas apmērā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|