Kods | DE0421 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Ludmila Derkača, Zoja Dombrovska, Jūlija Svitaja, Jūlija Kučerova, Irina Makarova, Nataļja Muračova, Diāna Rūpniece, Antra Roskoša, Tatjana Smirnova, Zane Seņko, Oksana Ivanova, Jeļena Tretjakova, Tatjana Aleksejeva, Edvards Gabarajevs, Sintija Kalniņa, Jeļena Sakizči, Viktorija Tataurova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Angļu valodas pamatkurss integrējams ar pārējām studiju disciplīnām, kas balstās uz tehniskās terminoloģijas apguvi svešvalodā konkrētajā nozarē: 1) radošas lasīšanas prasmes apguve darbā ar tekstu specialitātē; 2) lietišķās sarunvalodas pamatu apguve un diskusijas spēju attīstīšana; 3) klausīšanās uztveres attīstīšana dalībai konferencēs, projektos u. tml.; 4) rakstveida izteiksmes attīstīšana (esejas, kopsavilkumi, anotācijas, secinājumi). Programma sastādīta saskaņā ar Eiropas Padomes izstrādātajam kopējām vadlīnijām valodu apguvē, mācīšanā un valodas prasmju vērtējumā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studējošo lingvistisko un komunikatīvo kompetenci speciālā lietojuma angļu valodā darbam starptautiskajā darba tirgū. Studiju kursa uzdevumi: 1) uzlabot studējošo lasīšanas prasmes darbam ar tekstu specialitātē; 2) attīstīt studējošo lietišķas sarunvalodas un diskusijas spējas; 3) attīstīt studējošo klausīšanās uztveres prasmes dalībai konferencēs, projektos utt.; 4) uzlabot studējošo rakstveida izteiksmes kompetenci(esejas, kopsavilkumi, anotācijas, secinājumi). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj atpazīt, analizēt, novērtēt un apkopot zinātniski tehnisko informāciju no dažādiem zinātniskiem un zinātniski populāriem avotiem. - Prezentācijas. Spēj lietot speciālo terminoloģiju, prot atpazīt un definēt atsevišķus terminus. Spēj sastādīt profesionālo terminu glosāriju. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj lietot zinātniskai valodai raksturīgas gramatiskās un sintaktiskās konstrukcijas. Spēj atpazīt un rakstīt dažādu veidu esejas, tehniskos dokumentus. - Rakstu darbu portfelis. Spēj lietot specializēto valodu diskusijās, dialogos, intervijās un citos mutiskās komunikācijas situācijās. - Pārbaudes darbi, prezentācijas, eksāmens. Spēj sekmīgi nokārtot eksāmenu: klausīšanās, rakstīšanas, runāšanas un lasīšanas prasmju pārbaude. - Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 5%
Pārbaudes darbi - 15% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valoda B2 līmenī pēc vidusskolas centralizētā eksāmena. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|