Kods | DE0418 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | E-pedagoģija mācību dizainam | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Airisa Šteinberga, Alīda Zigmunde, Loreta Juškaite | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursu veido savstarpēji saistītas trīs daļas - pedagoģiskās teorijas un pieejas e-vidē, e-studiju tehnoloģiju jēgpilna atlase un izmantošana, atbilstoši mācību saturam, un mācību dizaina būtība un izveide.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt prasmi izveidot pedagoģiskajās teorijās un pieejās balstītu konkrēta mācību satura dizainu, izmantojot e-studiju tehnoloģijas. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt prasmi pielietot pedagoģiskās teorijas un pieejas mācību satura un metodikas izvēlē. 2. Veidot kompetenci izvēlēties e-studiju tehnoloģijas, atbilstoši izvēlētajam mācību saturam. 3. Attīstīt prasmi izmantot zināšanas, veidojot individuāli izvēlēta mācību satura dizainu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zina un prot pielietot mācību motivācijas metodes, strādājot e-vidē, e-audzināšanas jēdziens. - Eseja, eksāmens. Zina un izprot mācīšanas un mācīšanās izmaiņas digitālo tehnoloģiju laikmetā. - Eseja, eksāmens. Prot izvēlēties un argumentēt izvēli e-studiju tehnoloģiju pielietošanai konkrēta mācību satura apguvē. - Prezentācija, eksāmens. Zina mācību dizaina jēdzienus, saturu un izveides principus. - Nodarbības demonstrācija, eksāmens. Prot izveidot un argumentēt mācību dizaina izveidi konkrētam mācību saturam. - Nodarbības demonstrācija, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eseja - 25%
Prezentācija - 25% Nodarbības demonstrācija - 25% Aktīva dalība nodarbībās - 10% Eksāmens - 15% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Sociālā inteliģence, komunikatīvā kompetence, prasme analizēt teksta un audiovizuālo saturu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|