DE0418 E-pedagoģija mācību dizainam

Kods DE0418
Nosaukums E-pedagoģija mācību dizainam
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Pedagoģija
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Airisa Šteinberga, Alīda Zigmunde, Loreta Juškaite
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursu veido savstarpēji saistītas trīs daļas - pedagoģiskās teorijas un pieejas e-vidē, e-studiju tehnoloģiju jēgpilna atlase un izmantošana, atbilstoši mācību saturam, un mācību dizaina būtība un izveide..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads pedagoģijas zinātnē. 2 0 1 0
Mācīšanas un mācīšanās teorētiskie pamati un to pārnese uz e-vidi. 4 4 1 2
Pedagoģiskais process e-vidē: mācību un audzināšanas izaicinājumi digitālajām paaudzēm. 4 4 2 4
Attīstības vajadzības un vecumposma sakarības. 4 4 2 6
Sadarbības process mācību darbībā: reālās vides metodes un e-vides rīki. 4 4 2 6
E-vides mācību platformas un mācību vides. 6 6 2 6
Mācību dizaina jēdziens un pieejas tā veidošanai. 4 6 2 8
Mācību dizainēšanas piemēri un analīze: prezentācijas un demonstrācijas. 12 12 12 24
Kopā: 40 40 24 56
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt prasmi izveidot pedagoģiskajās teorijās un pieejās balstītu konkrēta mācību satura dizainu, izmantojot e-studiju tehnoloģijas. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt prasmi pielietot pedagoģiskās teorijas un pieejas mācību satura un metodikas izvēlē. 2. Veidot kompetenci izvēlēties e-studiju tehnoloģijas, atbilstoši izvēlētajam mācību saturam. 3. Attīstīt prasmi izmantot zināšanas, veidojot individuāli izvēlēta mācību satura dizainu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zina un prot pielietot mācību motivācijas metodes, strādājot e-vidē, e-audzināšanas jēdziens. - Eseja, eksāmens.
Zina un izprot mācīšanas un mācīšanās izmaiņas digitālo tehnoloģiju laikmetā. - Eseja, eksāmens.
Prot izvēlēties un argumentēt izvēli e-studiju tehnoloģiju pielietošanai konkrēta mācību satura apguvē. - Prezentācija, eksāmens.
Zina mācību dizaina jēdzienus, saturu un izveides principus. - Nodarbības demonstrācija, eksāmens.
Prot izveidot un argumentēt mācību dizaina izveidi konkrētam mācību saturam. - Nodarbības demonstrācija, eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Eseja - 25%
Prezentācija - 25%
Nodarbības demonstrācija - 25%
Aktīva dalība nodarbībās - 10%
Eksāmens - 15%
 
Priekšzināšanas Sociālā inteliģence, komunikatīvā kompetence, prasme analizēt teksta un audiovizuālo saturu.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 * *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]