Kods | DE0417 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vācu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Ilze Siliņa, Irīna Romanova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Lai paaugstinātu absolventu inženieru konkurētspēju starptautiskā darba tirgū, studentiem ir jādod iespēja vairāk un efektīvāk lietot valodu visos tās aspektos izvēlētajā specialitātē. Visi teksti lasīšanai, kā arī rakstīšanas un runāšanas tēmas tiek izvēlēti atkarībā no grupas specialitātes, ņemot vērā valodas prasmju līmeni. Leksiskās un sintaktiskās konstrukcijas, kas raksturīgas zinātnes un speciālā lietojuma valodai (SLV), tiek mācītas neatkarīgi no grupas specialitātes. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt un pilnveidot studējošo runāšanas, rakstīšanas, lasīšanas un klausīšanās prasmes un iemaņas speciālā lietojuma vācu valodā. Studiju kursa uzdevumi: 1) attīstīt studējošo kompetenci lietot specialitātes terminoloģiju; 2) attīstīt studējošo lietišķās sarakstes prasmes; 3) veicināt studējošo kompetenci izmantot saskarsmes leksiskos elementus un gramatiskās struktūras praksē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj adekvāti lietot speciālo terminoloģiju, prot atpazīt un definēt atsevišķus terminus. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj atpazīt un rakstīt dažādu veidu esejas, tehniskos dokumentus. - Rakstu darbu portfelis. Spēj lietot specializēto valodu diskusijās, dialogos, intervijās un citos mutiskās komunikācijas situācijās. - Prezentācijas, eksāmens. Spēj atpazīt, analizēt, novērtēt un apkopot zinātniski tehnisko informāciju no dažādiem zinātniskiem un zinātniski populāriem avotiem. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj sekmīgi nokārtot eksāmenu: klausīšanās, rakstīšanas, runāšanas un lasīšanas prasmju pārbaude. - Pārbaudes darbi, eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 5%
Pārbaudes darbi - 15% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vācu valoda vidusskolas līmenī. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|