IV0324 Tirgzinību pētījumi (studiju projekts)

Kods IV0324
Nosaukums Tirgzinību pētījumi (studiju projekts)
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane, Toms Kreicbergs
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss ir paredzēts, lai attīstītu studentos prasmes tirgus pētījumu veikšanā. Studiju projekta izstrādes gaitā studenti izstrādā pētījuma plānu, vāc nepieciešamo informāciju, sagatavo pētījuma pārskatu un prezentē savus iegūtos rezultātus. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievadlekcija. Definīcijas, jēdzieni, tirgzinību pētījumi, to veidi 2 2 1 4
Tirgus pētījumu vēsturiskā attīstība. Plašāk izmantotās metodes. Pētījumu struktūra un plānošana 4 2 2 4
Primārās informācijas vākšanas veidi (Field Research), datu apstrādes veidi 8 14 4 18
Sekundārās informācijas vākšanas veidi (Desk Research), datu apstrādes veidi 8 14 4 18
Resursi, to plānošana un izmantošana tirgus pētījumos, kontroles veidi un mehānismi 4 6 2 6
Pētījumu rezultātu apkopošana, atskaites sagatavošana 4 8 2 10
Tirgzinību pētījumu uzņēmumi un to darbības organizēšana 2 2 1 4
Kopā: 32 48 16 64
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas tirgzinību pētījumu jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba situācijās un profesionālajā attīstībā. Studiju kursa uzdevumi: Attīstīt studentu prasmi noteikt uzņēmuma tirgzinību problēmas, veikt to pētīšanas plānošanu, analizēt un diskutēt par pētījumu rezultātiem. Attīstīt studējošo kompetences atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus tirgzinību pētījumos, izvēlēties problēmsituācijas risināšanai atbilstošāko pētījumu, datu apstrādes un analīzes metodes un pielietot tās praksē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj analizēt un diskutēt par dažādām tirgzinību pētījumu jomām. Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem problēmsituācijas risināšanai atbilstošākos un pielietot tos praksē. - Pētījuma projekts un rezultātu prezentēšana
Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus risinājumus tirgzinību pētījumu jomā. Balstoties uz pētījumu, savstarpējo diskusiju rezultātiem un pieejamo informāciju spēj izdarīt patstāvīgus secinājumus. - Pētījuma projekts un rezultātu prezentēšana
Spēj pretstatīt, salīdzināt, izvērtēt, apšaubīt, kritizēt dažādus tirgzinību efektivitātes vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Pētījuma projekts un rezultātu prezentēšana
Spēj projektēt tirgzinību pētījumus, integrējot un kombinējot teorētiskās un praktiskās zināšanas. - Pētījuma projekts un rezultātu prezentēšana
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Pētījuma projekts - 70%
Rezultātu prezentēšana - 30%
 
Priekšzināšanas Nav prasību. Studiju kursam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas ekonomikā, uzņēmējdarbības vadīšanā uzņēmējdarbības plānošanā, u.c.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 0.0 32.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]