Kods | IV0303 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pakalpojumu mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ekonomika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rita Greitāne, Elīna Gaile-Sarkane | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursā tiek apvienotas praktiskās un teorētiskās zināšanas, kas palīdzēs tālāk veidot studentu izpratni par pakalpojumu mārketingu un tā nozīmi uzņēmējdarbībā. Kursā tiek aplūkoti šādi jautājumi: Pakalpojumu mārketinga vēsturiskā attīstība, definīcijas, koncepcijas, stratēģijas, principi, faktori un funkcijas, pakalpojumu mārketinga nozīme organizācijas darbībā, mārketinga organizatoriskā struktūra uzņēmumā, pakalpojuma mārketinga trijstūris: kompānija (menedžments) - patērētājs - darbinieki, pakalpojumu mārketinga komplekss (mārketing mix) - 7P, patērētāja loma pakalpojumu mārketingā, uzņēmuma rīcība pakalpojumu tirgū, pakalpojumu veidošana un standarti, pakalpojumu sniegšana, pakalpojumu vadīšana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt studentiem zināšanās par pakalpojumu mārketingu un tā izmantošanu uzņēmējdarbībā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studentu prasmi izvērtēt situāciju un izstrādāt rīcības plānu situācijas veiksmīgai atrisināšanai; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas pakalpojumu mārketinga jomā; Sniegt priekšstatu pakalpojuma būtību, tajā iesaistītajiem uzņēmuma resursiem un kvalitātes vadības sistēmu. Attīstīt prasmes pakalpojumu plānošanā, vadīšanā un kontrolē, tam atbilstošajām metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt teorētisko zināšanu pakalpojumu mārketinga jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt dažādas pakalpojumu mārketinga problēmsituācijas - Praktiskie un patstāvīgie darbi. Situāciju analīze. Pārbaudes darbi. Eksāmena darbs. Spēj izstrādāt pakalpojumu mārketinga plānu, izmantojot integrētā mārketinga komunikācijas elementus - Individuālie un grupu darbi. Pārbaudes darbs. Eksāmena darbs. Izprot klientu apkalpošanas procesus, to izpētes metodes un prot tās praktiski lietot pakalpojuma mārketinga stratēģijas veidošanas kontekstā - Individuālie un grupu darbi. Pārbaudes darbs. Eksāmena darbs. Spēj analizēt konkrētas situāciju un izdarīt patstāvīgus secinājumus par pakalpojumu veidošanas un realizācijas mārketinga aspektiem. - Individuālie un grupu darbi. Pārbaudes darbs. Eksāmena darbs. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Tirgzinības | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|