IV0303 Pakalpojumu mārketings

Kods IV0303
Nosaukums Pakalpojumu mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Rita Greitāne, Elīna Gaile-Sarkane
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kursā tiek apvienotas praktiskās un teorētiskās zināšanas, kas palīdzēs tālāk veidot studentu izpratni par pakalpojumu mārketingu un tā nozīmi uzņēmējdarbībā. Kursā tiek aplūkoti šādi jautājumi: Pakalpojumu mārketinga vēsturiskā attīstība, definīcijas, koncepcijas, stratēģijas, principi, faktori un funkcijas, pakalpojumu mārketinga nozīme organizācijas darbībā, mārketinga organizatoriskā struktūra uzņēmumā, pakalpojuma mārketinga trijstūris: kompānija (menedžments) - patērētājs - darbinieki, pakalpojumu mārketinga komplekss (mārketing mix) - 7P, patērētāja loma pakalpojumu mārketingā, uzņēmuma rīcība pakalpojumu tirgū, pakalpojumu veidošana un standarti, pakalpojumu sniegšana, pakalpojumu vadīšana..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Pakalpojums un tā būtība, definīcijas, jēdzieni, resursi 4 6 2 10
Pakalpojuma izstrādāšana un pakalpojuma kvalitātes modelis 8 12 6 20
Integrētais mārketings kā pakalpojumu mārketinga sastāvdaļa 4 8 2 10
Klientu apkalpošana kā pakalpojumu mārketinga sastāvdaļa 12 16 4 20
Pakalpojumu mārketinga plānošana 4 6 2 4
Kopā: 32 48 16 64
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Priekšmeta mērķis ir attīstīt studentiem zināšanās par pakalpojumu mārketingu un tā izmantošanu uzņēmējdarbībā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studentu prasmi izvērtēt situāciju un izstrādāt rīcības plānu situācijas veiksmīgai atrisināšanai; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas pakalpojumu mārketinga jomā; Sniegt priekšstatu pakalpojuma būtību, tajā iesaistītajiem uzņēmuma resursiem un kvalitātes vadības sistēmu. Attīstīt prasmes pakalpojumu plānošanā, vadīšanā un kontrolē, tam atbilstošajām metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt teorētisko zināšanu pakalpojumu mārketinga jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņa
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt un analizēt dažādas pakalpojumu mārketinga problēmsituācijas - Praktiskie un patstāvīgie darbi. Situāciju analīze. Pārbaudes darbi. Eksāmena darbs.
Spēj izstrādāt pakalpojumu mārketinga plānu, izmantojot integrētā mārketinga komunikācijas elementus - Individuālie un grupu darbi. Pārbaudes darbs. Eksāmena darbs.
Izprot klientu apkalpošanas procesus, to izpētes metodes un prot tās praktiski lietot pakalpojuma mārketinga stratēģijas veidošanas kontekstā - Individuālie un grupu darbi. Pārbaudes darbs. Eksāmena darbs.
Spēj analizēt konkrētas situāciju un izdarīt patstāvīgus secinājumus par pakalpojumu veidošanas un realizācijas mārketinga aspektiem. - Individuālie un grupu darbi. Pārbaudes darbs. Eksāmena darbs.
Priekšzināšanas Tirgzinības
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 20.0 20.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]