Kods | IV0302 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketinga komunikācijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rita Greitāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmets paredzēts padziļinātai mārketinga komunikāciju izpētei, to teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem. Studiju priekšmetā ir iekļauti tādi mārketinga komunikāciju veidi kā pārdošanas veicināšana, tiešā pārdošana, reklāma, sabiedriskās attiecības un tiešais mārketings. Studiju priekšmetā uzmanība tiek pievērsta integrēto mārketinga komunikāciju veidošanai. Pēc studiju priekšmeta apgūšanas studentiem ir jāprot identificēt mārketinga komunikāciju elementus un izstrādāt piemērotu integrēto mārketinga komunikāciju kompleksu atbilstoši konkrēta uzņēmuma situācijai. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas mārketingā, attīstīt studentu prasmi analizēt un diskutēt par dažādām mārketinga problēmsituācijām no mārketinga komunikāciju viedokļa. Attīstīt studējošo kompetences mārketinga komunikāciju izmantošanā, lai risinātu dažādas problēmsituācijas uzņēmējdarbībā. Veicināt vispārējo prasmju attīstību un prasmi diskutēt un argumentēt, kā arī prezentēt individuālās idejas grupā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot integrēto mārketinga komunikāciju nozīmi un spēj noteikt mārketinga komunikāciju mērķi/mērķus un izvēlēties mērķa sasniegšanas līdzekļus, atbilstoši tirgus situācijai un organizācijas iespējām - Kontroldarbi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem, vērtējums 10 ballu skalā. Praktiskie darbi, vērtējums ar atzīmi 10 ballu skalā. Spēj analizēt un izvērtēt mārketinga komunikāciju darbību organizācijā, izprot atšķirības starp dažādajiem mārketinga komunikāciju veidiem un integrēt korporatīvā tēla un reputācijas veidošanas principus organizācijas mārketinga komunikācijā. - Praktiskie darbi, vērtējums ar atzīmi 10 ballu skalā. Situāciju analīze. Kontroldarbi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem, vērtējums 10 ballu skalā. Spēj salīdzināt, izvērtēt un kritizēt dažādus rādītājus mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšanā. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus. - Kontroldarbi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem, vērtējums 10 ballu skalā. Praktiskie darbi nodarbībās. Situāciju analīze. Spēj integrēt dažādus mārketinga komunikāciju elementus mārketinga stratēģijas īstenošanai. Izmantojot pieejamo informāciju un diskusiju rezultātus, spēj sintezēt un izdarīt patstāvīgus secinājumus. - Praktiskie darbi nodarbībās, individuālais un grupu darbs. Situāciju analīze. Spēj izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu atbilstoši tirgus situācijai un mērķauditorijai un vadīt tā īstenošanu - Praktiskie darbi nodarbībās, individualais un grupu darbs. Spēj izvēlēties un argumentēt efektīvākos komunikāciju kanālus konkrētā organizācijas situācijā. - Situāciju analīze. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Semestra laikā pildītie grupu darbi, patstāvīgie darbi, prezentācijas - 60%
Eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nepieciešamas priekšzināšanas tirgzinībās, stratēģiskajā vadīšanā, uzņēmējdarbības ekonomikā un plānošanā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|