Kods | IV0292 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadīšanas sistēmanalīze | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane, Līga Kamola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Uzņēmējdarbības vadīšanas sarežģītu problēmu risināšana, izmantojot sistēmanalīzes teorētiskos pamatus. Praktisku darba un vadīšanas procedūru projektēšana. Lēmumu pieņemšana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas vadīšanas sistēmu analīzes un izstrādes jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba situācijās un profesionālajā attīstībā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studējošo kompetences jaunu sistēmu analīzē, sistēmu modelēšnā un veidošanā, ar to saistīto procesu pilnveidošanā, kā arī pielietot iegūtās prasmes praksē. Veicināt vispārējo plānošanas un vadīšanas prasmju attīstību. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti saprot vadīšanas sistēmanalīzes jēdzienu, prot noteikt sistēmas funkcijas, to savstarpējo mijiedarbību. Saprot ieejas (input) un izejejas nosacījumus (output) istēmas izstradē, prot identificēt sistēmas ietekmes faktorus un to ietekmi uz sistēmas darbību - Praktiskie darbi nodarbībās. Eksāmens. Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus risinājumus vadīšanas sistēmanalīzē. Balstoties uz grupas darba un diskusiju rezultātiem, sintezēt jaunas idejas. - Praktiskie darbi nodarbībās. Eksāmens. Spēj analizēt uzņēmuma dažādos procesus, tos integrēt un optimizēt. Prot modelēt sistuāciju. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiskie darbi nodarbībās Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus vadības ekonomiskos un tehniskos rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem situācijas risināšanai atbilstošākos. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Prot pielietot jaunrades un radošuma metodes praksē un ikdieneas situācijās. Prot izskaidrot un prezentēt citiem sava darba rezultātus. - Individuāls darbs. Individuālās darba rezultātu prezentācijas. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie darbi vai grupas projekti - 20%
Testi, pārbaudes darbi - 20% Darbs auditorijā, t.sk. situācijas uzdevumu risināšana - 20% Eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav prasību | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|