Kods | BM0338 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Būvju uzturēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Būvniecība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aigars Ūdris, Uldis Lencis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Dažādu būvkonstrukciju ilgmūžības teorētiuskie pamati.Būvju morālā unfiziskā nolietošanās.Faktori,kas nosaka būvkjonstrukciju ilgmūžību. Vides un slodzes kompleksā iedarbība.Būvju aizsardzības iespēju principi.Konstruktīvie un fizikāli-ķīmiskie paņēmieni ilgmūžības palielināšanai.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas par pieejām būvju resursu apzināšanā un to prasmīgā izmantošanā, kā arī atjaunošanā, saprast un iemācīties praktiski rīkoties dažāda raksturu objektu apsaimniekošanā un remontdarbu organizēšanā, optimizēt energoresursu patēriņu plaša spektra būvju ekspluatācijā, apgūt rīcības pamatus celtņu izmantošanā ikdienā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prasme noteikt prioritātes ēku apsaimniekošanā, iemaņas atrast nepieciešamo, t.sk. publiski pieejamo informāciju par attiecīgo objektu - Semināru tipa nodarbības. Kritērijs: pilnvērtīgas atbildes, izvēloties racionālākos un efektīvākos darba paņēmienus, kā arī vajadzīgos informatīvos avotus Spēja noteikt pazīmes, kas liecina par konkrēto būvtehniska rakstura problēmu esamību, māka definēt priekšavārijas un avārijas situāciju nosacījumus - Patāvīgā darba atskaites. Kritērijs: korektāko norāžu identifikācija, precīzāko rīcības variantu definēšana Praktiskais darbs reālos objektos (gan saskaņā ar pasniedzēja norādēm, gan balstoties uz studējošā izvēli), prasme strādāt ar izpildu u.tml. būvtehnisko dokumentāciju - Praktiskā darba atskaite (pastāvīgais darbs kursa darba formā), tās akcepts. Kolēģu kursa darbu izvērtēšana |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums un aktivitāte - 10%
Izpildītais patstāvīgais praktiskais darbs - 40% Nokārtots eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Darbs ar datoru (tekstuālās un vizuālās informācijas apstrāde). Drošības tehniskas un darba aizsardzības sfēras pārzināšana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|