Kods | DE0386 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sociālā psiholoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Gudzuka, Laila Girsova, Airisa Šteinberga | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar sociālās psiholoģijas priekšmetu, mazo grupu kā psiholoģiskās izpētes objektu, uzvedības motivāciju grupā, pašaktualizāciju un masu psiholoģiju.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis ir pilnveidot studentu sociāli psiholoģisko kompetenci. Uzdevumi: 1. Attīstīt spējas analizēt cilvēka un sabiedrības mijiedarbības psiholoģiskos aspektus. 2. Attīstīt prasmes veikt situācijas un cilvēku psiholoģisko novērtējumu. 3. Attīstīt pašnovērtēšanas prasmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj raksturot un analizēt sociālpsiholoģiskos fenomenus. - Līdzdalība nodarbībās. Konkrētu situāciju analīze. Pārbaudes darbs. Spēj pielietot sociālpsiholoģiskās zināšanas konkrētā situācijā. - Patstāvīgā darba un situācijas prezentācija un analīze. Spēj veikt pētnieciskas intervijas un psiholoģisku novērojumu. - Mācību uzdevumi (intervijas). Spēj veikt pašraksturojumu un konkrētas situācijas psiholoģisko novērtējumu. - Patstāvīgā mācību uzdevuma un vingrinājumu izpilde. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Konkrētu situāciju analīze, pārbaudes darbs - 20%
Patstāvīgā darba un situācijas prezentācija un analīze - 20% Mācību uzdevumi (intervijas) - 20% Pātstāvīga mācību uzdevuma un vingrinājumu izpilde - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|