| Kods | DE0386 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Sociālā psiholoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Gudzuka, Laila Girsova, Airisa Šteinberga | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar sociālās psiholoģijas priekšmetu, mazo grupu kā psiholoģiskās izpētes objektu, uzvedības motivāciju grupā, pašaktualizāciju un masu psiholoģiju.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis ir pilnveidot studentu sociāli psiholoģisko kompetenci. Uzdevumi: 1. Attīstīt spējas analizēt cilvēka un sabiedrības mijiedarbības psiholoģiskos aspektus. 2. Attīstīt prasmes veikt situācijas un cilvēku psiholoģisko novērtējumu. 3. Attīstīt pašnovērtēšanas prasmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj raksturot un analizēt sociālpsiholoģiskos fenomenus. - Līdzdalība nodarbībās. Konkrētu situāciju analīze. Pārbaudes darbs. Spēj pielietot sociālpsiholoģiskās zināšanas konkrētā situācijā. - Patstāvīgā darba un situācijas prezentācija un analīze. Spēj veikt pētnieciskas intervijas un psiholoģisku novērojumu. - Mācību uzdevumi (intervijas). Spēj veikt pašraksturojumu un konkrētas situācijas psiholoģisko novērtējumu. - Patstāvīgā mācību uzdevuma un vingrinājumu izpilde. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Konkrētu situāciju analīze, pārbaudes darbs - 20%
Patstāvīgā darba un situācijas prezentācija un analīze - 20% Mācību uzdevumi (intervijas) - 20% Pātstāvīga mācību uzdevuma un vingrinājumu izpilde - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||