Kods | DA1102 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Bioloģiskie reaktori | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Siltumtehnika, siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Tālis Juhna, Nuno Filipe Ribeiro Pinto de Oliveira Azevedo, Aigars Lavrinovičs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek sniegti teorētiskie un praktiskie pamati visu tipu bioloģisko reaktoru aprēķiniem un projektēšanai, lai tos varētu pielietot vides, pārtikas un enerģijas tehnoloģiju jomā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem nepieciešamās zināšanas bioloģisko reaktoru darbības un aprēķinu principos. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt spēju pamatot un risināt inženiertehniskas problēmas, kas saistītas ar bioloģisko reaktoru projektēšanu un darbību. 2. Attīstīt kompetences, kas nepieciešamas zinātnisko un praktisku problēmu risināšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj pielietot bioreaktoru teoriju iekārtu projektēšanā. - Eksāmena teorētiskie jautājumi. Spēj izšķirt dažādu reaktoru veidus. - Kontroldarbi, patstāvīgais darbs. Spēj pamatot un matemātiski risināt inženiertehniskas problēmas, kas saistītas ar bioloģisko reaktoru projektēšanu un to darbību. - Eksāmena teorētiskie un praktiskie jautājumi. Spēj pamatot aprēķina metodes izvēli dažādiem reaktoru tipiem. - Eksāmena teorētiskie jautājumi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbi - 30%
Patstāvīgais darbs - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mikrobioloģijas pamati, metabolisms. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|