Kods | IV0280 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Komandas darbs biznesa dizainā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ietver teorētiskās un praktiskās nodarbības, kuras ir vērstas uz padziļinātu zināšanu apguvi un sociālo prasmju izkopšanu efektīvajam darbam grupās un kopīga mērķtiecīga darba rezultāta radīšanai/vadīšanai. Studiju kursa praktiskie uzdevumi ir veicami nodarbību un ārpus nodarbību laikā, individuāli un nelielās kursabiedru grupās. Studenta sekmes studiju kursā tiek vērtētas visa studiju kursa garumā ar praktisko uzdevumu, pārbaudes darbu un eksāmena palīdzību.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt, ka studenti apguvuši pamatiemaņas grupu veidošanā un sadarbībā. Studiju kursa uzdevums ir nodrošināt, ka tiek sasniegti studiju kursa rezultāti un tādējādi studiju kursa noslēgumā studējošie spēj parādīt padziļinātās zināšanas komandas darbā, komandu veidošanā un vadīšanā, spēj patstāvīgi izmantot komandas veidošanas un vadīšanas teoriju un metodes uzņēmējdarbībā vai vadītāja profesionālajā darbībā, kā arī spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par uzņēmumu vadības ietekmi uz sociālajām grupām lietišķajā vidē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj parādīt padziļinātās zināšanas komandas veidošanā un vadīšanā. - Starppārbaudījumi, rakstisks eksāmens. Spēj patstāvīgi izmantot komandas veidošanas un vadīšanas teoriju un metodes uzņēmējdarbībā vai vadītāja profesionālajā darbībā. - Starppārbaudījumi, rakstisks eksāmens. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par uzņēmumu vadības ietekmi uz sociālajām grupām lietišķajā vidē. - Starppārbaudījumi, rakstisks eksāmens. Spēj darboties komandā un objektīvi vērtēt komandas darbu, izskaidrot un prezentēt komandas darba rezultātus. - Grupas darbs un prezentācija. Izprot komandas darba ētikas normas un spēj tās pielietot. - Grupas darbs un prezentācija, rakstisks eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgie darbi ārpus nodarbības (grupas darbs) - 20%
Praktiskie darbi nodarbību laikā - 20% Starppārbaudījumi - 30% Rakstisks eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Spēja plānot un organizēt darbu, izmantot dažādas metodes, tehnoloģijas (tai skaitā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas), ierīces, instrumentus un materiālus uzdevumu veikšanai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|