PA0112 Māksla un uzņēmējdarbība (angļu valodā)

Kods PA0112
Nosaukums Māksla un uzņēmējdarbība (angļu valodā)
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Deniss Ščeulovs
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kursu docē LKA vieslektors: dok. Frans Brouwer (NL).
Lekciju kursa ietvaros studenti tiks iepazīstināti ar inovāciju un pievienotās vērtības nozīmi radošajā sektorā gan valsts pārvaldē, gan nevaltiskajās un privātajās organizācijās. Kurss ietver pamatzināšanas par radošumu, tā veidiem, motivāciju jaunradei, cilvēkkapitālu un radošuma tehnikām, kas palīdz atšķirt radošās prasmes starp citām prasmēm uzņēmējdarbībā, novērtēt organizācijas radošuma kontekstuālos faktorus. Māksla šī kursa ietvaros tiek aplūkota kā radošo brokeru menedžmenta instruments, kas apvieno uzņēmējdarbības un mākslas pasaules. Kursā ietverti veiksmīga radošuma piemēri sadarbības un partnerības veidošanā, lai demonstrētu mākslinieku spēju ietekmēt un sekmēt radošo izrāvienu rutinētos uzņēmumos un parādītu mākslinieku pienesumu pārmaiņu, inovāciju un vides izmaiņu procesos..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Māksla, mākslinieki, mākslinieka motivācija, radošums, radošuma attīstīšanas tehnikas. 4 4 2 8
Radošums un inovācijas, mainīgā ekonomika, pievienotā vērtība, sabiedrības integrācijas veicināšana, kultūru dažādība. 4 4 2 10
Trīs sfēras (valdības, tirgus, pilsoniskās sabiedrības) un to loģika. 4 8 2 8
Radošo un biznesa cilvēku prasmes, radošā vadība. 4 8 2 8
Radošuma menedžments. Māksla, sabiedrība un bizness, sadarbība starp dažādām ‘plūsmām’. 8 4 2 6
Radošuma pievienotā vērtība uzņēmuma attīstībā. 4 20 2 20
Mākslā pielietoto biznesa modeļa attīstība, to šķēršļi. 4 0 2 6
Kopā: 32 48 14 66
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Iepazīstināt studentus gan teorētiski, gan praktiski kā raksturot radošā sektora pievienoto vērtību, kā mākslinieki var apvienoties un sadarboties ar uzņēmējdarbībā iesaistītajiem uzņēmumiem, lai veicinātu inovāciju, biznesa modeļu, plānošanas, stratēģiju attīstību uzņēmumu darbībā. Uzdevumi: raksturot radošā sektora pievienoto vērtību vietējā, reģionālā, valsts un Eiropas Savienības līmenī; raksturot atšķirības starp radošo cilvēku prasmēm un prasmēm uzņēmējdarbībā, tāpat arī faktorus, kas ietekmē mākslinieku un organizāciju radošumu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Prasme raksturot radošā sektora pievienoto vērtību vietējās, reģionālās, valsts un Eiropas Savienības pārvaldē, finanšu tirgos un pilsoniskajā sabiedrībā. Prasme novērtēt un atpazīt radošā menedžmenta labos piemērus. - Līdzšinējās pieredzes apmaiņa ar kursa biedriem, diskusijas par izlasītajiem materiāliem.
Grupu darbu veikšanas rezultātā, studenti tiks iepazīstināti ar radošumā balstītajiem zinātniskajiem pamatojumiem un analītiskajiem rezultātiem. - Grupu darbu veikšana. Diskusijas par mākslā pielietoto biznesa modeļu darbību un attīstību.
Spēja saskatīt un vērtēt radošuma pievienoto vērtību uzņēmumu darbībā. - Sabiedrības iekļaušanas, kultūru dažādības, attīstības piemēru analīze. Interviju veikšana un ziņojums.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Apmeklējums - 20%
Intervijas un ziņojums - 80%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 20.0 20.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]