IV0241 E-komercija

Kods IV0241
Nosaukums E-komercija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Deniss Ščeulovs
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija E-komercija ir studiju kurss, kas dod priekšstatu par elektroniskās vides tehnoloģiju izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi uzlabot uzņēmējdarbības procesus un paaugstināt uzņēmējdarbības efektivitāti..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
E-komercijas nozīme organizācijas darbībā. E-komercijas mērķi, uzdevumi, funkcijas 2 4 1 4
E-komercijas biznesa modeļi un koncepti 4 6 2 8
E-komercijas klātbūtnes izveide: tīmekļa vietnes, mobilās vietnes un lietotnes 4 6 2 8
Drošība e-komercijā un maksājuma sistēmas 4 6 2 8
E-komercijas ētiskie, sociālie un politiskie aspekti 2 6 1 4
Tiešsaistes pārdošana un pakalpojumi 4 6 2 8
Tiešsaistes saturs un mediji 4 6 2 8
Sociālie tīkli, izsoles un portāli 4 4 2 8
Bizness biznesam un Bizness patērētājam: piegādes ķēžu vadīšana un sadarbības komercija 4 4 2 8
Kopā: 32 48 16 64
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Sistematizēt un padziļināt iepriekš iegūtās zināšanas, kā arī sniegt jaunas zināšanas par aplūkojamo priekšmetu un e-vides izmantošanas ekonomiskajām prioritātēm; Attīstīt studentu prasmi analizēt e-komercijas modeļus un noteikt to praktisko izmantošanu; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas e-komercijas jomā; Sniegt priekšstatu e-komercijas plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt teorētisko zināšanu e-komercijas jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņas; Veicināt vispārējo prasmju attīstību un prasmi prezentēt individuālās idejas grupā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt un analizēt dažādas e-komercijas problēmsituācijas. - Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Spēj analizēt konkrētas situācijas un izdarīt patstāvīgus secinājumus par e-komercijas modeļu izmantošanu organizācijas darbībā. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanās, risinot praktiskus uzdevumus. - Noslēguma pārbaudes darbs, kas ietver sevī trīs daļas: - Teorētiskie jautājumi (30% no vērtējuma); - Tests (30% no vērtējuma); - Praktiskie uzdevumi (40% no vērtējuma).
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Uzdevumi - 20%
Mājas darbi - 30%
Aktīvā līdzdalība semināros - 20%
Noslēguma darbs - tests, praktiskais uzdevums - 30%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamās
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 20.0 20.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]