Kods | PA0117 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Kultūras mārketings un finanšu piesaiste | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēks: prof. Ivars Bērziņš. Kursa ietvaros tiek analizēts mārketings, īpaši kultūras mārketinga sfēra. Studenti iepazīstas ar privātā finansējuma piesaistes teorētiskajiem pamatiem un praktisko pielietojumu, tā attīstības vēsturi, it īpaši mūsdienu sabiedrības attīstības kontekstā. Izprot un apgūst jauno mēdiju (sociālo tīklu) izmantošanas iespējas. Kursa laikā studentiem jāizstrādā un jāprezentē reāls piedāvājums finansējuma piesaistei.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Veidot studentos izpratni un kompetenci par privāto finanšu līdzekļu piesaisti un komunikācijas savstarpējo mijiedarbību mūsdienās, dažādām teorijām, tās cieši saistot ar praktisko pielietojumu. Iegūt teorētiskās zināšanas un praktiskas prasmes līdzekļu piesaistīšanas (fundraising) nozarē. Iepazīties ar jautājumiem par finanšu menedžmentu nepietiekamu resursu apstākļos, līdzekļu piesaisti kā uzņēmuma pastāvēšanas iespējamību. Apgūt prasmes dažādu tehniku pielietojumu projektu sfērā, it īpaši mūsdienu digitālajā vidē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti pārzina un spēj orientēties privātā finansējuma piesaistes
teorētiskajos pamatos, to attīstības vēsturē, it īpaši mūsdienu
sabiedrības kontekstā. - Diskusijas, teorētiskā testa rezultāti, projekta prezentācijas prasmes. Spēj atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu, to izvērtēt. Spēj izskaidrot šo informāciju un pasniegt to citiem. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiski apgūst dažādo tehniku pielietojumu līdzekļu piesaistīšanā - Rakstiskais tests, projektu prezentācija Studenti izprot jauno mediju attīstības tendences, spēj izmantot sociālos tīklus finansējuma piesaistes procesā. - Grupas izstrādātais projekts un tā prezentācija. Identificēt un argumentēti skaidrot mūsdienu kultūras atbalsta problemātiku un iespējamos attīstības scenārijus, prognozēt attīstības tendences. - Diskusijas, rakstiskais tests, projektu prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Projekta izstrāde un prezentēšana - 60%
Testa rezultāti - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mācību priekšmetam ir integrējoša loma, kurā apvienojas iepriekšējās kultūras, mārketinga un ekonomikas zināšanas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|