Kods | IV0238 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketings | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss sniedz visaptverošo ieskatu mārketingā sākot ar mārketinga procesa skaidrojumiem un beidzot ar elektronisko mārketingu. Kursā tiek aplūkoti ar mārketingu saistīti jēdzieni un skaidrota to būtība. Detalizēti aplūkota mārketinga vide, tās analīzes metodes, mārketinga process, iesaistītās puses, ietekmējošie faktori un to savstarpējā mijiedarbība. Patērētāju rīcība un to analīze patēriņa un biznesa tirgū, patērētāju vieta un vērtība mārketingā sistēmā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentiem zināšanās par mūsdienu mārketingu un tā pielietošanu uzņēmējdarbībā. Studiju kursa uzdevumi: - Attīstīt studentu prasmi problēmsituāciju izvērtēšanā un izvēlēties atbilstošo mārketinga metodi situācijas veiksmīgai atrisināšanai; - Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas mārketinga jomā; - Sniegt priekšstatu tirgzinību pētniecības, plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; - Attīstīt teorētisko zināšanu mārketinga jomā un to praktiskās pielietošanas iemaņas; - Veicināt vispārējo prasmju attīstību, prasmi prezentēt un argumentēt individuāli un grupā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt dažādus mārketinga problēmsituācijas. - Uzdevumi ar teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem un situācijām. Spēj analizēt organizācijas mārketinga stratēģiju, procesu, to elementus un izdarīt patstāvīgus secinājumus par organizācijas mārketinga procesu kopumā. - Praktiskie darbi nodarbībās Spēj noteikt un aprēķināt mārketinga efektivitātes radītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Uzdevums ar teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem un situācijām. Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj risināt izvirzīto problēmu organizācijas mārketinga jomā un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Pastāvīgie darbi - 20%
Praktiskie individuālie un grupu uzdevumi nodarbībās - 20% Semināri un diskusijas nodarbībās - 20% Studiju projekts - 30% Noslēguma tests - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Studiju kursam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas ekonomikā, uzņēmējdarbībā u.c. Vēlamas priekšzināšanas ekonomikā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|