IV0238 Mārketings

Kods IV0238
Nosaukums Mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Deniss Ščeulovs
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Kurss sniedz visaptverošo ieskatu mārketingā sākot ar mārketinga procesa skaidrojumiem un beidzot ar elektronisko mārketingu. Kursā tiek aplūkoti ar mārketingu saistīti jēdzieni un skaidrota to būtība. Detalizēti aplūkota mārketinga vide, tās analīzes metodes, mārketinga process, iesaistītās puses, ietekmējošie faktori un to savstarpējā mijiedarbība. Patērētāju rīcība un to analīze patēriņa un biznesa tirgū, patērētāju vieta un vērtība mārketingā sistēmā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Mārketings un mārketinga process 4 6 2 8
Klienta vērtība un iesaistīšana 4 8 2 12
Organizācija un mārketinga stratēģija: partnerība klientu iesaistīšanas, vērtības un attiecību veidošanā 4 8 2 12
Mārketinga vides analīze 4 8 2 12
Mārketinga informācijas pārvaldīšana 6 8 3 12
Patērētāja un biznesa pircēja rīcības izpratne 4 8 2 12
Uz klienta orientēta mārketinga stratēģija 6 8 3 10
Preces, pakalpojumi un zīmoli: klienta vērtības veidošana 4 8 2 10
Cenu veidošana: klientu vērtības noteikšana un izpratne 6 8 3 10
Mārketinga kanāli: vērtības piegāde klientiem 6 8 3 10
Patērētāju iesaistīšana un klientu vērtības komunicēšana 6 8 3 10
Elektroniskais mārketings: tiešsaistes, mobilais, sociālie mēdiji 10 10 5 10
Kopā: 64 96 32 128
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentiem zināšanās par mūsdienu mārketingu un tā pielietošanu uzņēmējdarbībā. Studiju kursa uzdevumi: - Attīstīt studentu prasmi problēmsituāciju izvērtēšanā un izvēlēties atbilstošo mārketinga metodi situācijas veiksmīgai atrisināšanai; - Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas mārketinga jomā; - Sniegt priekšstatu tirgzinību pētniecības, plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; - Attīstīt teorētisko zināšanu mārketinga jomā un to praktiskās pielietošanas iemaņas; - Veicināt vispārējo prasmju attīstību, prasmi prezentēt un argumentēt individuāli un grupā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt un analizēt dažādus mārketinga problēmsituācijas. - Uzdevumi ar teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem un situācijām.
Spēj analizēt organizācijas mārketinga stratēģiju, procesu, to elementus un izdarīt patstāvīgus secinājumus par organizācijas mārketinga procesu kopumā. - Praktiskie darbi nodarbībās
Spēj noteikt un aprēķināt mārketinga efektivitātes radītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Uzdevums ar teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem un situācijām.
Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj risināt izvirzīto problēmu organizācijas mārketinga jomā un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Pastāvīgie darbi - 20%
Praktiskie individuālie un grupu uzdevumi nodarbībās - 20%
Semināri un diskusijas nodarbībās - 20%
Studiju projekts - 30%
Noslēguma tests - 10%
 
Priekšzināšanas Studiju kursam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas ekonomikā, uzņēmējdarbībā u.c. Vēlamas priekšzināšanas ekonomikā.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 60.0 20.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]