| Kods | PA0116 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Komunikācijas teorijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēks: doc. Laila Niedre. Kurss paredzēts kā ieskats komunikācijas, t.sk. starpkultūru komunikāciju teorijās, lai nostiprinātu studējošo izpratni par komunikāciju, kā arī attīstītu komunikatīvo kompetenci un pašanalīzes spēju.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir nostiprināt izpratni par to, kā veidot uz saziņu vērstu komunikāciju, īpaši analizējot un prognozējot saziņu traucējošus apstākļus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj orientēties komunikācijas teoriju virzienos - Gadījumu analīze atbilstoši kādai no
komunikācijas teorijām (patstāvīga pāru
darba prezentācija) Spēj analizēt konkrētu komunikācijas teoriju citu teoriju kontekstā, resp., raksturot tās saistību ar citām zinātņu nozarēm. - Gadījumu analīze atbilstoši kādai no komunikācijas teorijām (patstāvīga pāru darba prezentācija) Spēj veidot uz saziņu vērstu komunikāciju, apzinoties, analizējot un novēršot saziņu kavējošus faktorus. - Praktiskie uzdevumi nodarbībās |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Komunikatīvi uzdevumi nodarbībās - 40%
Gadījuma analīzes pāru darba prezentācija - 40% Terminoloģijas tests - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | – | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
|---|---|---|---|