Kods | PA0104 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ievads studijās un radošajās industrijās | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 7.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēki: Ilona Kunda – Doktors, vadošais pētnieks, Kristīne Freiberga – Mg.art., lektore, Agnese Treimane – lektore, Mg.art.. Studiju kurss palīdz studentiem pāriet no mācībām vidusskolā uz studijām augstskolā, sekmē augstskolu darbības, prasību un studiju procesa izpratni. Tiek aplūkota kultūras un radošo industriju klasifikācija, vēsture un industriju nozīme mūsdienu ekonomikas apstākļos. Tiek aplūkotas studentu karjeras veidošanas iespējas kultūras un radošajās industrijās.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir nodrošināt studentu iekļaušanos studiju procesā un sekmēt izpratni par radošajām industrijām un karjeras veidošanu tajās. Uzdevumi: 1. Palīdzēt studentiem studiju procesa uzsākšanu; 2. Iepazīstināt studentus ar kultūras un radošajām industrijām – to teorētiskajiem konceptiem un nozīmi ekonomiskajā sistēmā; 3. Sniegt informāciju par karjeras un nodarbinātības veidiem; 4. Veicināt karjeras izveides instrumentu kvalitatīvu pielietojumu radošajās industrijās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj sekmīgi pāriet no mācībām vidusskolā uz studijām augstskolā un iekļauties studiju procesā, spēj patstāvīgi meklēt informāciju un izstrādāt vienkāršus akadēmiskus tekstus/ darbus.
- Seminārs par informācija avotiem, patstāvīgs darbs. Spēj būt gatavs sevis piedāvāšanai darba tirgū. - CV analīze, darba piedāvājumu apspriešana, piedāvāšanas partnerim. Izprot augstskolu prasības saistībā ar praksi. - Pārrunas. Izprot radošo industriju kā nozares un izvēlētās studiju programmas specifiku. - Informatīvā materiāla/ rokasgrāmatas izstrāde. Orientējas kultūras un radošo industriju terminoloģijā, definīcijās, prot skaidrot radošo industriju jēdzienu, pārzina industriju darbību Latvijā. - Semināri. Spēj izprast karjeras, profesiju, nodarbinātības veidus. - Praktiskas nodarbības, diskusijas. Spēj veikt patstāvīgu pētniecisku darbu radošo. - Referāts un prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Ieskaites uzdevums starpsemestrī - 10%
Viens seminārs 1. semestra laikā - 10% Grupu darba prezentācijas 1. semestra laikā - 20% Divi semināri 2. semestra laikā - 10% Grupu darba prezentācijas kursa noslēgumā - 15% Rakstisks eksāmens par visu kursa saturu - 15% Patstāvīgs pētniecisks darbs studiju kursa noslēgumā - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valoda | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|