Kods | PA0114 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Radošā domāšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēks: vieslektore Liene Bērtaine. Kurss sniedz zināšanas par radošumu veicinošiem procesiem, metodēm radošas domāšanas veicināšanai un problēmu risināšanai. Līdzās teorētiskajām zināšanām, noris praktiskas, zināšanas un iemaņas nostiprinošas nodarbības, kas sekmē radošo domāšanu, ļauj iepazīt kursa biedrus un stiprina savstarpējās sadarbības spējas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir saliedēt grupu, veidot izpratni par radošuma nozīmi, attīstīt radošās domāšanas spējas un pielietojumu starpdisciplināru risinājumu meklējumos, inovatīvu ideju radīšanai un konkurētspējas paaugstināšanai. Kursa galvenais uzdevums ir iemācīt praktiskas radošās domāšanas prasmes un iemācīties pielietot vienkāršus radošās domāšanas rīkus un metodes radošu ideju un oriģinālu risinājumu radīšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast radošas domāšanas rīkus, tehnikas un attīstīt prasmi ģenerēt jaunas un radošas idejas. - Individuālās vai grupas diskusijas. Praktiskie darbi nodarbībās. Spēj veicināt radošas domāšanas lietošanu komandas darbā. - Individuālās vai grupas diskusijas. Praktiskie darbi nodarbībās. Spēj demonstrēt radošumu problēmu risināšanas un lēmumu pieņemšana situācijās. - Individuālās vai grupas diskusijas. Praktiskie darbi nodarbībās. Prezentācijas. Spēj izmantot radošo domāšanu konkurētspējas veicināšanai. - Praktiskie darbi nodarbībās. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums - 20%
Līdzdalība praktiskajos darbos, nodarbībās - 40% Noslēguma darbs - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | – | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|