| Kods | AD0075 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Ārtelpas detaļiekārtas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Treija, Alisa Koroļova, Ieva Miķelsone | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Ārtelpas arhitektūras formu projektēšanas specifika, konteksts ar apkārtējo vidi, saistība ar zaļo arhitektūru. Stilistika, izteiksme, piemēri.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt pamatzināšanas par ārtelpas detaļiekārtu nozīmi, risinot publiskās ārtelpas funkcionālos, estētiskos, ergonomiskos, mākslinieciskos, dizaina jautājumus. Iepazīstināt studentus ar telpiskās vides uztveres specifiku, jēdzieniem „arhitektūras semantika” un „semantiskā informācija”. Izprast: ekoloģisko pieeju ārtelpas detaļiekārtu projektēšanā; fotofiksāciju kā esošās situācijas analīzes metodi; normatīvās bāzes nozīmi. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj analizēt un formulēt ārtelpas detaļiekārtu nozīmi daudzveidīgajā
telpiskajā vidē.
- Semināra diskusijas. Spēj grafiski attēlot, klasificēt, veikt fotofiksāciju, aprakstīt ārtelpas detaļiekārtas. - Individuāls darbs. Spēj praktiski strādāt ar dažādiem informācijas avotiem un pielietot Latvijas un Eiropas Savienības būvnormatīvo bāzi. - Praktiskais darbs. Spēj izprast ārtelpas detaļiekārtu savstarpējo mijiedarbību, ergonomikas nozīmi to izveidē. - Praktiskais darbs, kas liecina par spēju atrisināt uzdevumu. Spēj patstāvīgi izstrādāt un prezentēt individuāli izstrādātu projektu – pētījuma darbu. - Mājas darbs; prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
- 20%
- 30% - 30% - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Bakalaura studiju programmas obligātajos priekšmetos iegūtas prasmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||