Kods | DE0337 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Oksana Ivanova, Ludmila Derkača, Jeļena Tretjakova, Irina Liokumoviča, Irina Makarova, Diāna Rūpniece, Antra Roskoša, Jūlija Svitaja, Jūlija Kučerova, Zoja Dombrovska, Tatjana Smirnova, Zane Seņko, Tatjana Aleksejeva, Alīna Nidagundi, Tatjana Kelebeka, Edvards Gabarajevs, Inese Kočote, Jeļena Sakizči, Tatjana Hovanska, Santa Laurīte, Yuliia Vasylieva | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Iestājoties universitātē pēc vidusskolas mūsdienās studentiem angļu sarunvalodas līmenis ir diezgan augsts. Tādēļ ir ļoti svarīgi, saglabājot un attīstot šo līmeni, dot studentiem iespēju lietot iegūto valodas bāzi izvēlētā zinātniskā un profesionālā nozarē. Valodas lietojuma aspekti ir nozīmīgi, t.i. ir nepieciešams apgūt speciālo terminoloģiju, gramatiskās konstrukcijas, kuras ir raksturīgas specializētai tehniskai literatūrai. Lai paaugstinātu absolventu inženieru konkurētspēju starptautiskā darba tirgū, ir nepieciešams dot studentiem iespēju vairāk un efektīvāk lietot valodu visos tās aspektos izvēlētajā specialitātē. Visi teksti lasīšanai, kā arī rakstīšanas un runāšanas tēmas tiek atlasītas atkarībā no grupas specialitātes, ņemot vērā valodas prasmju līmeni. Leksiskās un sintaktiskās konstrukcijas, kas raksturīgas zinātnes un speciālā lietojuma valodai (SLV), tiek mācītas neatkarīgi no grupas specialitātes. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt un pilnveidot studējošo runāšanas, rakstīšanas, lasīšanas un klausīšanās prasmes un iemaņas lietišķajā angļu valodā. Studiju kursa uzdevumi: • sekmēt, lai studenti apgūst specialitātes terminoloģiju, lietišķās sarakstes, saskarsmes leksiskos elementus un gramatiskās struktūras izmantošanai praksē; • attīstīt studentu profesionālās literatūras lasīšanas un interpretēšanas prasmes un iemaņas, lasot un interpretējot vidēji grūtas un grūtas pakāpes profesionālus oriģinālliteratūras tekstus angļu valodā, identificējot, risinot un izskaidrojot teksta izpratnes un interpretēšanas problēmas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj adekvāti lietot speciālo terminoloģiju, prot atpazīt un definēt atsevišķus terminus, spēj lietot īpašas gramatiskās konstrukcijas. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj atpazīt un rakstīt dažādu veidu esejas, tehniskos dokumentus. - Rakstu darbu portfelis. Spēj lietot vispārīga rakstura sarunu un specializēto valodu diskusijās, dialogos, intervijās un citos mutiskās komunikācijas situācijās. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte. Spēj atpazīt, analizēt, novērtēt un apkopot zinātniski tehnisko informāciju no dažādiem zinātniskiem un zinātniski populāriem avotiem. - 2 patstāvīgas lasīšanas uzdevumi, prezentācijas. Spēj sekmīgi nokārtot eksāmenu: klausīšanās, rakstīšanas, runāšanas un lasīšanas prasmju pārbaude. - Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi, problēmu izpēte - 10% Rakstu darbu portfelis - 10% Patstāvīgas lasīšanas uzdevumi, prezentācijas - 20% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valoda vidusskolas līmenī pēc centralizētā eksāmena. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|