Kods | DE0323 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Grafika viedajās tehnoloģijās | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mihails Kovaļovs, Olga Krutikova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiks sniegtas teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas, kas saistītas ar datorgrafikas un datorredzes metožu pielietošanu viedajās tehnoloģijās. Studiju kursa ietvaros students apgūs fundamentālus pamatus grafiskās vides veidošanai viedajās iekārtās. Studenti spēs izstrādāt interaktīvas lietotnes, kas veidos un attēlos dažādus 2D un 3D grafikas primitīvus un spēs parādīt vienkāršu objektu animāciju. Studenti spēs saprast dažādu rīku un bibliotēku mijiedarbību, kas ļaus radoši domāt un izstrādāt turpmāk sarežģītākus lietojumus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt teorētiskās un praktiskas iemaņas grafikas veidošanā viedajās tehnoloģijās. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt teorētiskas zināšanas, kas saistītas ar datorgrafikas metožu pielietošanu viedajās tehnoloģijās. 2. Sniegt fundamentālus pamatus grafiskās vides izveidei viedajās iekārtās. 3. Attīstīt iemaņas par interaktīvas lietotnes izveidi, ar kuras palīdzību varēs attēlot dažādus 2D un 3D grafikas primitīvus un objektu animāciju. 4. Attīstīt prasmes pielietot dažādas tehnikas, lai veidotu sarežģītāku 3D scēnu viedajā iekārtā, kas iekļauj sevī apgaismojumu, 2D transformācijas, materiālu un tekstūru uzklāšanu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj orientēties viedo tehnoloģiju platformās un to veidošanas etapos. Izprot grafikas nozīmi viedās tehnoloģijās. - Eksāmens. Prot pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas 2D un 3D grafikas veidošanai un animācijai. - Praktiskie darbi. Prot pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas mobilas lietotnes lietotāja saskarnes izstrādei. - Praktiskie darbi. Prot pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas interaktīvās lietotnes veidošanā. - Praktiskie darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens - 40%
Praktiskie darbi - 60% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamatu izprašana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|