DE0323 Grafika viedajās tehnoloģijās

Kods DE0323
Nosaukums Grafika viedajās tehnoloģijās
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Mihails Kovaļovs, Olga Krutikova
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā tiks sniegtas teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas, kas saistītas ar datorgrafikas un datorredzes metožu pielietošanu viedajās tehnoloģijās. Studiju kursa ietvaros students apgūs fundamentālus pamatus grafiskās vides veidošanai viedajās iekārtās. Studenti spēs izstrādāt interaktīvas lietotnes, kas veidos un attēlos dažādus 2D un 3D grafikas primitīvus un spēs parādīt vienkāršu objektu animāciju. Studenti spēs saprast dažādu rīku un bibliotēku mijiedarbību, kas ļaus radoši domāt un izstrādāt turpmāk sarežģītākus lietojumus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads viedajās tehnoloģijās. 5 5 0 0
Iebūvētu grafisko funkciju apskats. 5 5 0 0
Divdimensiju grafika. Drawable klases objektu apskats. 5 5 0 0
iOS mobilā platforma. 5 5 0 0
OpenGL grafiskā bibliotēka. Objektu transformācijas. 5 5 0 0
Teksturēšana OpenGL ES. 5 5 0 0
Interaktīvas scēnas izveide. 5 5 0 0
Papildinātā realitāte viedajās tehnoloģijās. 5 5 0 0
Kopā: 40 40 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sniegt teorētiskās un praktiskas iemaņas grafikas veidošanā viedajās tehnoloģijās. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt teorētiskas zināšanas, kas saistītas ar datorgrafikas metožu pielietošanu viedajās tehnoloģijās. 2. Sniegt fundamentālus pamatus grafiskās vides izveidei viedajās iekārtās. 3. Attīstīt iemaņas par interaktīvas lietotnes izveidi, ar kuras palīdzību varēs attēlot dažādus 2D un 3D grafikas primitīvus un objektu animāciju. 4. Attīstīt prasmes pielietot dažādas tehnikas, lai veidotu sarežģītāku 3D scēnu viedajā iekārtā, kas iekļauj sevī apgaismojumu, 2D transformācijas, materiālu un tekstūru uzklāšanu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj orientēties viedo tehnoloģiju platformās un to veidošanas etapos. Izprot grafikas nozīmi viedās tehnoloģijās. - Eksāmens.
Prot pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas 2D un 3D grafikas veidošanai un animācijai. - Praktiskie darbi.
Prot pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas mobilas lietotnes lietotāja saskarnes izstrādei. - Praktiskie darbi.
Prot pielietot teorētiskās un praktiskās zināšanas interaktīvās lietotnes veidošanā. - Praktiskie darbi.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Eksāmens - 40%
Praktiskie darbi - 60%
 
Priekšzināšanas Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamatu izprašana.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 20.0 0.0 20.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]