Kods | DE0322 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D grafikas modelēšanas un animācijas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mihails Kovaļovs, Olga Krutikova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa gaitā studenti apgūs trīsdimensiju (3D) objektu modelēšanas un animācijas pamatus, izmantojot eksistējošu 3D grafisko redaktoru. Tiks izmantota programmatūra, kas ļauj veidot, modificēt un animēt 3D objektus, veidot tekstūras, izvietot gaismas avotus un apvienot tos scēnās. . Studiju kursā tiks pasniegti 3D grafikas modelēšanas pamati, sākot no primitīviem objektiem un beidzot ar sarežģītiem reālistiskiem personāžiem. Studenti apgūs arī animācijas pamatmetodes, iemācīsies veidot reālistiskas kustības objektiem un savienot animācijā personāžus, objektus un telpu, veidojot 3D video animācijas. . Studiju kursa laikā izstrādātie 3D objekti un personāži varēs turpmāk tikt izmantoti dažādiem uzdevumiem, piemēram, interaktīvās scēnas veidošanai, videofilmas specefektu veidošanai, datorspēles papildināšanai ar reālistiskiem personāžiem utt.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas 3D objektu modelēšanā un animācijā. Studiju kursa uzdevumi ir: 1. Sniegt teorētiskās zināšanas par 3D objektu un personāžu uzbūvi un struktūru, to modelēšanas pamatiem. 2. Sniegt teorētiskās zināšanas par 3D objektu un personāžu animācijas pamatiem. 3. Attīstīt praktiskās iemaņas pielietot teorētiskās zināšanas 3D modeļu (objektu, scēnu, personāžu) modelēšanai un animācijai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj orientēties 3D grafikas pakešu lietotāju saskarnēs un pārzin dažādas modelēšanas un animācijas tehnikas. - Kontroldarbs. Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D objektu modelēšanai un animācijai. - Praktiskie darbi Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D personāžu modelēšanai un animācijai. - Praktiskie darbi Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D scēnu modelēšanai un animācijai. - Praktiskie darbi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs - 20%
Praktiskie darbi - 80% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas priekšzināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|