Kods | DE0316 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vides matemātika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Matemātika un statistika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inta Volodko, Tabita Treilande, Māra Birze | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 17.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz zināšanas par vides un klimata problēmu izraisošo procesu matemātisko dabu, iespējamiem risinājumiem un to vispusīgu analīzi.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt pamatzināšanas vides inženierijas studentiem matemātikā, lai izprastu vides aizsardzības procesu norisi un optimizāciju. Attīstīt studentu loģisko domāšanu un jēdzienu pielietošanas iemaņas sasaistē ar apgūstamo studiju programmu, lai veidotu studentiem prasmi analizēt turpmāk veicamo sarežģītāko uzdevumu risinājumus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lietot integrāļus un diferenciālvienādojumus vides un klimata problēmu risināšanai. - Praktiskie darbi, laboratorijas darbi, eksāmens. Izprot un spēj izmantot Būla algebras elementus vides un klimata problēmu risināšanai. - Praktiskie darbi, laboratorijas darbi, eksāmens. Prot izvēlēties un izmantot MS Excel matemātiskos rīkus vides un klimata problēmu risināšanai. - Praktiskie darbi, laboratorijas darbi, eksāmens. Prot izvēlēties un izmantot MatLab matemātiskos rīkus vides un klimata problēmu risināšanai. - Praktiskie darbi, laboratorijas darbi, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Mājas darbi - 10%
Kontroldarbi - 25% Laboratorijas darbi - 15% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātikas zināšanas pilna vidusskolas kursa apjomā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|