Kods | IV0224 | |||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadības psiholoģija | |||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Iveta Ozoliņa-Ozola | |||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Vadības psiholoģija ir studiju kurss, kura nolūks ir sniegt ieskatu psiholoģisko zināšanu pielietošanā efektīvajam darbam un vadībai sociālajās grupās – sevis profesionālajā un personiskajā pilnveidošanā, savas neformālās ietekmes stiprināšanā, darbinieku darba snieguma un darba grupas kopīgās darbības veicināšanā, darba dzīves kvalitātes uzlabošanā. Studiju kurss ietver teorētiskās un praktiskās nodarbības. Studiju kursa praktiskie uzdevumi ir veicami nodarbību un ārpus nodarbību laika, individuāli un nelielās studentu grupās. Studenta sekmes studiju kursā tiek vērtētas visa studiju kursa garumā ar praktisko uzdevumu, pārbaudes darbu un rakstiskā eksāmena palīdzību.. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt, ka tiek sasniegti studiju kursa rezultāti un tādējādi studiju kursa noslēgumā studējošie ir ieguvuši vai attīstījuši zināšanas sevis profesionālās un personiskās pilnveidošanai, zināšanas individuālās un grupas darbības veicināšanā, kā arī darba dzīves kvalitātes uzlabošanā, attīstījuši ietekmēšanas prasmes. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj aprakstīt vadītāja-līdera funkcijas un to veikšanai nepieciešamās kvalitātes. - Individuālie uzdevumi; 1. pārbaudes darbs; rakstisks eksāmens par studiju kursā apgūto vielu; nodarbību apmeklējums, aktivitāte. Spēj noteikt cilvēka un grupas darbu ietekmējošos faktorus, spēj izvēlēties veidu, kā veicināt individuālo un grupas darbību. - Individuālie uzdevumi; grupu darbi, prezentācijas; 2.-4. pārbaudes darbi; rakstisks eksāmens par studiju kursā apgūto vielu; nodarbību apmeklējums, aktivitāte. Spēj noteikt lietišķo apspriežu efektivitātes nosacījumus un konstruktīvi piedalīties grupas kopīgo lēmumu pieņemšanā. - Grupu darbi, prezentācijas; 4. pārbaudes darbs; rakstisks eksāmens par studiju kursā apgūto vielu; nodarbību apmeklējums, aktivitāte. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie uzdevumi - 30%
Grupu darbi, prezentācijas - 20% Pārbaudes darbi - 20% Rakstisks eksāmens par studiju kursā apgūto vielu - 20% Nodarbību apmeklējums, aktivitāte - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vēlamas zināšanas komunikācijas pamatos un elementārās komunikatīvās iemaņas. | |||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|