Kods | IV0205 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vizuālā komunikācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs, Inta Klāsone | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Vizuālā komunikācija ir primārais veids, kā uzrunāt mūsdienu auditoriju. Studiju kurss sniedz izpratni par vizuālās komunikācijas - efektīva mārketinga instrumenta - paņēmieniem, iespējām un tendencēm. Studiju kurss ietver diskusijas par komunikācijas, uztveres un izziņas pamatteorijām.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu zināšanas un kompetences vizuālās komunikācijas jomā, veicināt iegūto zināšanu un kompetenču pielietojumu mārketinga kampaņu veidošanā. Uzdevumi: 1. Pilnveidot studentu izpratni par vizuālās komunikācijas elementiem. 2. Attīstīt studentu spējas analizēt vizuālās komunikācijas iespējas, izvēlēties piemērotas vizuālās komunikācijas metodes un novērtēt to efektivitāti. 3. Pilnveidot studentu kompetenci vizualizēt un prezentēt datu un teksta informāciju. 4. Pilnveidot studentu izpratni par korporatīvā tēla un reputācijas principiem un spējas veidot korporatīvo tēlu caur vizuālās komunikācijas kanāliem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt datu vizualizācijas iespējas, izvēlēties atbilstošu informācijas prezentācijas stilu. - Praktiskās darbnīcas, situācijas uzdevumu risināšana. Spēj pareizi izmantot vizuālās komunikācijas rīkus. - Praktiskie uzdevumi, individuālais projekts un tā prezentācija. Spēj novērtēt vizuālās komunikācijas pievienoto vērtību biznesa stratēģijā. - Gadījumu izpēte, diskusija, eseja. Spēj izstrādāt vizuāla stāstījuma stratēģiju. - Grupu projekts, individuālā darba prezentācija. Spēj analizēt vizuālās komunikācijas elementus, izmantojot teorētiskās zināšanas. - Situācijas uzdevumu risināšana, diskusija, pārbaudes darbs. Spēj veidot korporatīvo tēlu, izmantojot vizuālās komunikācijas kanālus. - Individuālais projekts un tā prezentācija. Spēj pamatot individuālā projektā izmantoto pieeju un metožu izvēli projekta aizstāvēšana laikā. - Individuālā projekta prezentācija. Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanas praktisko uzdevumu risināšanā. - Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie individuālie (individuālais projekts, praktiskie uzdevumi, gadījumu izpēte, eseja) un grupu darbi (praktiskās darbnīcas, situācijas uzdevumi, grupu projekts) - 30%
Individuālā projekta prezentācija, dalība diskusijās un proaktivitāte - 30% Pārbaudes darbs - 10% Eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | E-komercija un mārketings. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|