IV0205 Vizuālā komunikācija

Kods IV0205
Nosaukums Vizuālā komunikācija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs, Inta Klāsone
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Vizuālā komunikācija ir primārais veids, kā uzrunāt mūsdienu auditoriju. Studiju kurss sniedz izpratni par vizuālās komunikācijas - efektīva mārketinga instrumenta - paņēmieniem, iespējām un tendencēm. Studiju kurss ietver diskusijas par komunikācijas, uztveres un izziņas pamatteorijām..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads, jēdzieni. Industrija 4.0.: Biznesa digitālā transformācija. 2 2 1 6
Lietotāju pieredze (UX), izziņas teorija, uztveres teorija. 6 5 2 8
Vizuālā retorika un semiotika. 4 4 1 4
Vizuālā komunikācija, naratoloģija, vizuālās ētikas teorija, vizuālās kompetences, vizuālā inteliģence. 6 8 3 6
Virtuālo mediju tehnoloģijas, attēlu un video krājumi, autortiesības. 4 4 2 8
Radoša vizualizācija, skatienu izsekošanas metodika. Vizuālā izziņa. 6 4 2 8
Vizuāls stāstījums mārketingā. 6 6 2 10
Vizuālās komunikācijas efektivitātes novērtējums. 4 2 2 8
AB informācijas vizualizācija un prezentācija. 2 5 1 6
Kopā: 40 40 16 64
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu zināšanas un kompetences vizuālās komunikācijas jomā, veicināt iegūto zināšanu un kompetenču pielietojumu mārketinga kampaņu veidošanā. Uzdevumi: 1. Pilnveidot studentu izpratni par vizuālās komunikācijas elementiem. 2. Attīstīt studentu spējas analizēt vizuālās komunikācijas iespējas, izvēlēties piemērotas vizuālās komunikācijas metodes un novērtēt to efektivitāti. 3. Pilnveidot studentu kompetenci vizualizēt un prezentēt datu un teksta informāciju. 4. Pilnveidot studentu izpratni par korporatīvā tēla un reputācijas principiem un spējas veidot korporatīvo tēlu caur vizuālās komunikācijas kanāliem.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt datu vizualizācijas iespējas, izvēlēties atbilstošu informācijas prezentācijas stilu. - Praktiskās darbnīcas, situācijas uzdevumu risināšana.
Spēj pareizi izmantot vizuālās komunikācijas rīkus. - Praktiskie uzdevumi, individuālais projekts un tā prezentācija.
Spēj novērtēt vizuālās komunikācijas pievienoto vērtību biznesa stratēģijā. - Gadījumu izpēte, diskusija, eseja.
Spēj izstrādāt vizuāla stāstījuma stratēģiju. - Grupu projekts, individuālā darba prezentācija.
Spēj analizēt vizuālās komunikācijas elementus, izmantojot teorētiskās zināšanas. - Situācijas uzdevumu risināšana, diskusija, pārbaudes darbs.
Spēj veidot korporatīvo tēlu, izmantojot vizuālās komunikācijas kanālus. - Individuālais projekts un tā prezentācija.
Spēj pamatot individuālā projektā izmantoto pieeju un metožu izvēli projekta aizstāvēšana laikā. - Individuālā projekta prezentācija.
Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanas praktisko uzdevumu risināšanā. - Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskie individuālie (individuālais projekts, praktiskie uzdevumi, gadījumu izpēte, eseja) un grupu darbi (praktiskās darbnīcas, situācijas uzdevumi, grupu projekts) - 30%
Individuālā projekta prezentācija, dalība diskusijās un proaktivitāte - 30%
Pārbaudes darbs - 10%
Eksāmens - 30%
 
Priekšzināšanas E-komercija un mārketings.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 40.0 40.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]