Kods | IV0200 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ievads studiju nozarē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Līga Kamola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 1.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studenti gūst priekšstatu par studiju vidi, studiju procesu, studiju programmu, kā arī par tendencēm komercdarbības un administrēšanas jomās; uzzina par tirgvedības speciālista, personāla speciālista un grāmatveža profesijas pamatuzdevumiem un prasībām zināšanām, prasmēm un kompetencēm; uzzina par to, kā efektīvāk apgūt profesiju un veidot karjeru.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa noslēgumā studējošie iegūst priekšstatu par studijām, profesiju un savas profesionālās attīstības veidiem, t.sk.: - izprot studiju vidi un studiju procesu, zina par studenta pienākumiem un tiesībām; - zina par tirgvedības speciālista, personāla speciālista vai grāmatveža profesiju, tās nozīmi uzņēmumos; - zina par aktualitātēm un tendencēm komercdarbības un administrēšanas jomās; - spēj izvērtēt savu mācīšanās stilu, saprot savas profesionālās intereses un veidu, kā efektīvāk apgūt profesiju un veidot karjeru; - spēj atlasīt nepieciešamo informāciju, spēj formulēt, aprakstīt un analizēt problēmas saistībā ar profesionālo kompetenču attīstībā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast studiju vidi un studiju procesu, parādīt zināšanas par studenta pienākumiem un tiesībām. - Diskusijas, studentu uzvedības novērošana, pārbaudes darbs. Spēj parādīt zināšanas par tirgvedības speciālista, personāla speciālista vai grāmatveža profesiju, tās nozīmi uzņēmumos. - Diskusijas, situāciju analīze, profesiju standartu izpēte, ieskaites darbs. Spēj parādīt zināšanas par aktualitātēm un tendencēm komercdarbības un administrēšanas jomās. - Diskusijas, situāciju analīze, ieskaites darbs. Spēj izvērtēt savu mācīšanās stilu, saprast savas profesionālās intereses un veidu, kā efektīvāk apgūt profesiju un veidot karjeru. - Diskusijas, studentu uzvedības novērošana, situāciju analīze, testēšanas uzdevumi, ieskaites darbs. Spēj atlasīt nepieciešamo informāciju, spēj formulēt, aprakstīt un analizēt problēmas saistībā ar profesionālo kompetenču attīstībā. - Situāciju analīze, testēšanas uzdevumi, ieskaites darbs |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktivitāte un darbs nodarbībās - 30%
Ieskaites darbs - 70% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav prasību | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|